Gå til innhold

Nordmenn bruker videostrømming som aldri før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når TV produsenter holder på som tv2 jager dem folk rett i armene på strømmetjenester.

Jeg har sagt opp min tvavtale med Telenor etter dem økte prisene pga nye tv2avtalen som påtvinger meg masse kanaler jeg ikke ønsker.

 

Forbrukere vil ha valgfrihet noe man i større grad får hos strømmetjenester.

Jeg bytter nå mellom flere strømmetjenester alt etter hva den enkelte tilbyr.

Bedre underholdningshverdag og mye billigere en lineær TV 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Eskove skrev (5 timer siden):

Når TV produsenter holder på som tv2 jager dem folk rett i armene på strømmetjenester.

Jeg har sagt opp min tvavtale med Telenor etter dem økte prisene pga nye tv2avtalen som påtvinger meg masse kanaler jeg ikke ønsker.

TV2 Play har nok fått en haug nye kunder etter at Altibox fjernet TV2 også. Det spiller liten rolle hva TV-pakke-leverandørene gjør, lineær-TV er døende uansett. 

Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø skrev (21 timer siden):

TV2 Play har nok fått en haug nye kunder etter at Altibox fjernet TV2 også. Det spiller liten rolle hva TV-pakke-leverandørene gjør, lineær-TV er døende uansett. 

TV2 har faktisk innrømmet at dem tjener mer på at du har en TVpakke en at man har TV2 play.
Er faktisk flere siteringer av TV2 på dette i flere aviser.
Siste saken jeg leste. tror det var tek.no eller na24 hvor den sa at dem har tapt mer pr mnd på at Altibox ikke har TV2 en hva dem har tjent på nye kunder på TV2 Play.
Er vist noen mill dem taper pr mnd i tapte reklameinntekter alene, for ikke å glemme det dem skal ha fra Altibox for at kanalene skal være tilgjengelige.

Er nok langt fra alle som har skaffet seg TV2play etter TV2 nekter å forhandle mer altibox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...