Gå til innhold

Noen som har vært på gigaboks enda?


Anbefalte innlegg

Nytt konsept fra norgesgruppen

https://www.nettavisen.no/okonomi/norgesgruppen-utfordrer-svenskehandelen-du-far-ikke-dette-i-andre-butikker/s/5-95-470675

Syns ikke var noe spesielt personlig, husker gamle smartclub var mye bedre med mye større utvalg.

Sikkert greit sted for stor familien som trenger store flasker med ketchup, vaskemidler og såper.

syns ikke prisene var så bra heller men blir nok billigere hvis sammenligner literprisen i vanlige butikkene.

Men langt unna svenskepriser

Endret av onkel_jon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"SVENSKE PRISER: Gigaboks selger smågodt til 9,90 kroner per hekto. Det er under halve prisen til lavpriskjedene. Foto: Lena-Christin Kalle."

Jeg kan aldri minnes å ha sett smågodt til over 20 kr/hekto i noen som helst matbutikk i Norge. Det må i så fall ha vært en bensinstasjon eller kiosk. Tvert i mot har det blitt ganske vanlig med smågodt for rundt 10-13 kr per hekto. 

Noe sier meg at folk kommer til å bli lurt til å tro at denne butikken er billigere enn den er grunnet store enheter og storhandelfølelsen. Ender vel gjerne opp med å kjøpe mer enn man trenger også. 

Endret av ITtraktor
Lenke til kommentar
ITtraktor skrev (8 timer siden):

"SVENSKE PRISER: Gigaboks selger smågodt til 9,90 kroner per hekto. Det er under halve prisen til lavpriskjedene. Foto: Lena-Christin Kalle."

Jeg kan aldri minnes å ha sett smågodt til over 20 kr/hekto i noen som helst matbutikk i Norge. Det må i så fall ha vært en bensinstasjon eller kiosk. Tvert i mot har det blitt ganske vanlig med smågodt for rundt 10-13 kr per hekto. 

Noe sier meg at folk kommer til å bli lurt til å tro at denne butikken er billigere enn den er grunnet store enheter og storhandelfølelsen. Ender vel gjerne opp med å kjøpe mer enn man trenger også. 

Artikkelen er fra Nettavisen og deretter i en del lokalaviser. Det er så mye feil og rare påstander i artikkelen at det er vanskelig å ta det som en seriøs artikkel. Først tenkte jeg at man hadde glemt å merke det som annonsørinnhold. Annonser skjult som en artikkel, som er populært nå.

Konseptet er selvsagt ikke så unikt som Norgesgruppen skal ha det til. 

Smågodt til 20 kr hg har jeg heller aldri sett eller hørt om. Om den prisen skulle finnes ett eller annet unikt sted, er det uansett totalt på villspor å sammenligne med det.

Hele artikkelen er tragisk, men så er det jo fra Nettavisen. 

Savner Smart Club. Handlet mye der og gjorde gode kjøp. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...