Gå til innhold

hercules 3D prophet 9800 pro

Axus

Anbefalte innlegg

Skrevet

ska kjøpe mæ nytt skjerm kort hercules 3D prophet 9800 pro.

bare lurer på om dette kortet er bra? til spill og se filmer. kan å kjøpe meg radeon 9800 pro, men da må jeg kjøpe meg ny vifte, den på r 9800 pro er elendig sir folk. derfor tenkte jeg å kjøpre hercules 3D prophet 9800 pro på elkjøp, så får jeg forsikring på korte . hva er det rette valge?? og yter begge d samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Hercules 9800pro er et bra kort. Det er forøvrig òg et Radeon kort. Kortet du tenker på når du sider at vifta ryker, er Power Color, men de bruker nye, bedre vifter nå.

Forskjellen på Power Color, Connect 3d, Sapphire etc. og Hercules er at Hercules ikke følger referansesystemet (har eget design på kortet). De yter ca. likt uansett. Selv ville jeg kjøpt det billigste 9800pro kortet jeg fant.

Skrevet

La meg se. Du vil Kjøpe et Hercules 3D prophet (radeon) 9800 pro. Men du kan også kjøpe et radeon 9800 pro ?

Nå regner jeg med at det er et Power color kort du sikter til siden det var dårlig vifte inne i bildet.

Det er igrunn ett fett hvilket kort du kjøper, alle yter omtrent det samme om det er fra hercules, sapphire, power color osv :D

Skrevet (endret)

Skal du ha det beste -- kjøp Hercules Radeon 9800Pro.

Hercules satser på bedre kjøling en de andre ATI baserte kortene og forøvrig har de høy kvalitet.

Det er svært lite teknisk problemer med Hercules skjermkort.

Endret av John Kr
Skrevet (endret)

Hercules satser på bedre kjøling en de andre ATI baserte kortene og forøvrig har de høy kvalitet.

kvalitet ja, litt ekstra juggel utenpå. Svært lite overklokkingsvennlige kort. Min erfaring, har dette sjøl.

Endret av Chris88
Skrevet

vill nu bare ha et kort som er bra, men jeg tenkte vis de yter det sammne å jeg får det bilig på elkjøp å forsikring, å ves radeon 9800 korte blir ødelakt så har jeg jo tapt penger, va mener dere? må ha et bra skjerm kort som tar de nye spellan, o kan kjøle ned skjerm korte

Skrevet (endret)

Er ikke så lett å lese alt du skriver på dialekt, men du har forstått at Hercules sitt 9800pro også er et Radeon kort (Radeon = nyeste skjermkort serien til ATI)?

Du får garanti enten du handler et Hercules 9800pro på Elkjip eller et Connect3d 9800pro på psdata (bare eksempler), så du taper ikke penger hvis noe skulle være galt med kortet.

Selv ville jeg aldri handlet noe på Elkjøp hvis jeg kunne fått tilsvarende produkt billigere/til samme pris på en god nettbutikk (prinsipper :D ).

Edit: Skrivefeil

Endret av Snorre123
Skrevet
Jeg har også Hercules 3D Prophet 9800 Pro og jeg er veldig fornøyd med kortet ja

Anbefales på det sterkeste

Henger meg på! :yes:

Og så _ser_ det jo så digg ut as well. Uten at det har noe å si for alle.

Skrevet

kvalitet ja, litt ekstra juggel utenpå. Svært lite overklokkingsvennlige kort. Min erfaring, har dette sjøl.

Har hatt er hercules 9800pro og har samme erfaring, var bedre kjøling på sapphire 9800pro kortet jeg hadde, var plaga med ustabil framerate i spill med hercules 9800pro og fikk det samme intrykket av det som du Chris88.

Jeg leverte det bare inn og kjøpte meg et asus 9800xt som er mye bedre :thumbup:

Skrevet (endret)
ska kjøpe mæ nytt skjerm kort hercules 3D prophet 9800 pro.

bare lurer på om dette kortet er bra? til spill og se filmer. kan å kjøpe meg radeon 9800 pro, men da må jeg kjøpe meg ny vifte, den på r 9800 pro er elendig sir folk. derfor tenkte jeg å kjøpre hercules 3D prophet 9800 pro på elkjøp, så får jeg forsikring på korte . hva er det rette valge?? og yter begge d samme?

Hercules er virkelig og anbefale ja om du har råd, er nok markedes beste kort, siden det har antagelig den beste kjølingen og kavliteten, også masse extra.

Holdbarhet, kvalitet og kjøling :

hercules = The Best :thumbs:

Sapphire = Good :thumbup:

power color = Bad :thumbdown:

Endret av AMD_XP3000+
Skrevet (endret)
chris88 hva mener du jeg burde kjøpe?

Jeg mener du burde kjøpe Sapphire 9800pro. :) PM meg hvis det var noe mer.

ja sapphire eller Hercules er det beste valget.

Sapphire hvis du vil ha bra kvalitet men samtidilig billig

Hercules hvis du vil ha den absolutt beste kvaliteten, kjølingen og bundlen.

Endret av AMD_XP3000+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...