Merlin Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hei jeg lurte på om denne kjøleren passer på et Powercolor Radeon 9600 Pro? takker for svar
Merlin Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 ingen som vet noe ell trenger svar fort siden jeg er utålmodig og vil bestille kjappest mulig.
wichtom Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 http://www.thermaltake.com/coolers/chipset/a1655.htm les selv. og goggle er en fin iq
Merlin Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 Jeg har aldri satt på en kjøler til et skjermkort før. Det jeg lurte på var om dette er vanskelig og om det eventuelt følger med bruksanvisning.
Troy Henrik Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 det følger høyst trolig med bruksanvisning det er heller ikke vanseklig å montere, jeg monterte min Vga silencer enkelt som bare det på mitt 9800pro
Merlin Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 Okey men vet dere hvem som er best av den og den nye kjøleren fra powercolor som kommer på komplett 22 februar?
CB87-Bergen Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Hva med en Zalman Heatpipe? Super kvalitet og kjøling. Bruker selv den eldre versjonen, og den funker som fy...
Merlin Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Skrevet 14. januar 2004 Nja det blir litt uaktuellt siden jeg skal bestille fra Norek Takk for rådet BTW.
Ulvestad Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 Hei jeg lurte på om denne kjøleren passer på et Powercolor Radeon 9600 Pro? takker for svar Ingen problem å sette den på. Det du må vere sikker på er å ha nok plass på baksiden av kortet. Den ligger ca 3 cm fra hk og bygger 2,5 cm ut fra Agp kortet. Det på eit Gf ti 4800Se kort. Kan få problem med å få plass dersom rambikkene dine ligger i veien. P.s flott kjøler, god bruksanvisning. Montering tar ca. ein halv time dersom du gjer deg flid med jobben. Nesten lydløs.
Merlin Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Skrevet 18. januar 2004 Det jeg lurer på er siden jeg har All In Wonder med masse stash ekstra: En sølv "kasse" er jo på kortens overflate ved siden av vifta. Vil dette passe? Jeg kan gi linken til produktet men må være helt sikker på at det passer. her er linken til Thermaltake Gigant II Jeg lurte på om denne er bedre for mitt AIW 9600 Pro? Passer den, det står ikke oppgit AWI det står bare Pro,XT,SE Takker for SERIØSE svar siden jeg vil ikke gå til innkjøp av noe som ikke passer!
Ulvestad Skrevet 18. januar 2004 Skrevet 18. januar 2004 (endret) Ser veldig likt ut. Men om termaltake vil passe på ditt kort skal eg ikkje seie sikkert. Trur eg villa ringt til Norek og fått eit eksakt svar der. Kan no se litt på denne meiner det er den du meiner. Og ser eg meir etter så vil du nok vere sikrere med noko ala denne Lykke til Endret 18. januar 2004 av Ulvestad
Merlin Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Skrevet 19. januar 2004 Noen som kan med sikkerhet finne en kjøler som passer mitt skjermkort, jeg har lyst til å overklokke litt mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå