Gå til innhold

Thermaltake Gigant II

Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri satt på en kjøler til et skjermkort før. Det jeg lurte på var om dette er vanskelig og om det eventuelt følger med bruksanvisning. :dribble:

Skrevet
Hei jeg lurte på om denne kjøleren passer på et Powercolor Radeon 9600 Pro?

takker for svar

Ingen problem å sette den på. Det du må vere sikker på er å ha nok plass på baksiden av kortet. Den ligger ca 3 cm fra hk og bygger 2,5 cm ut fra Agp kortet.

Det på eit Gf ti 4800Se kort. Kan få problem med å få plass dersom rambikkene dine ligger i veien.

P.s flott kjøler, god bruksanvisning. Montering tar ca. ein halv time dersom du gjer deg flid med jobben. Nesten lydløs.

Skrevet

Det jeg lurer på er siden jeg har All In Wonder med masse stash ekstra: En sølv "kasse" er jo på kortens overflate ved siden av vifta. Vil dette passe? Jeg kan gi linken til produktet men må være helt sikker på at det passer. her er linken til Thermaltake Gigant II

Jeg lurte på om denne er bedre for mitt AIW 9600 Pro? Passer den, det står ikke oppgit AWI det står bare Pro,XT,SE

Takker for SERIØSE svar siden jeg vil ikke gå til innkjøp av noe som ikke passer!

Skrevet (endret)

Ser veldig likt ut. Men om termaltake vil passe på ditt kort skal eg ikkje seie sikkert. Trur eg villa ringt til Norek og fått eit eksakt svar der.

Kan no se litt på denne meiner det er den du meiner.

Og ser eg meir etter så vil du nok vere sikrere med noko ala denne

Lykke til

Endret av Ulvestad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...