Gå til innhold

Går det å bruke gitter til vifftegrill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt. gitter i mettal der det kommer luft igjennom kunne vært rèlevant..

Noen som har gjort dette før? Skal være i toppen av kabinettet mitt over 2 x 120mm viffter som kjøler radiatoren!

Forslag? :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte på noe annet jeg da, som f.eks: sånn tynn metallplate med hull i så det går luft igjennom , elelr annen type gitter..

har 2 store viftegriller, men synes de er kjedelige:p

Skrevet

Poenget med ein grill er jo å hindre at du fikler nedi der og utseende, så lenge de oppfyller desse krava kan du bruke ein BH for den saks skyld.

Skrevet

Du må jo ikke ha en vifte grill ;) kjøp to titan 120mm vifter på microplex og sett de der! Blir bra hvis du skjærer to hull så man akkurat bare ser bladene til vifta :roll:

Skrevet
Hvis du bruker et gitter slik som dette. så hindrer det ikke lufta mye, samma gitteret som brukes i en del høyttalere uten problem.

Herlig!

Var noe slikt jeg siktet etter :)

Er det noen vanlige butikker man kan få kjøp noe lignende som det Habentsen viste?

Evt. butikk der de selger bilhøytalere?

Skrevet
Du må jo ikke ha en vifte grill ;) kjøp to titan 120mm vifter på microplex og sett de der! Blir bra hvis du skjærer to hull så man akkurat bare ser bladene til vifta :roll:

De viftene er jo ubruklige da.

Lakken begynner å flasse av før man tar dem ut av eska, de bråker, og flytter dårli med luft.

Skrevet

Brukte en type hønsenetting på et gammelt kabinett. Ble stilig med lys bak, finnes masse nettingtyper som du kan sjekke ut på jernia eller noe.

festa nettingen med en limpistol. EASY

Skrevet

Vel på en vanlig trelast/byggevareforretning får du jo tak i slike nett som brukes i ventiler som skal støpes fast i betong, disse er laget av rustfritt materiale og finnes i flere størrelser.

Skrevet

De viftene er jo ubruklige da.

Lakken begynner å flasse av før man tar dem ut av eska, de bråker, og flytter dårli med luft.

Hva snakker du om a? jeg har de viftene bare i 80mm, og de er like fine som da jeg kjøpte dem jo for halvt år sia! kanskje litt mer støvete, men fortsatt like fine! så jeg skjønner ikke hva du snakker om!

Trådstarter: prøv med hønsenetting, slik det ble nevnt tidligere... funker bra

Skrevet
Poenget med ein grill er jo å hindre at du fikler nedi der og utseende, så lenge de oppfyller desse krava kan du bruke ein BH for den saks skyld.

BHer oppfordrer da til fikling! :D

Skrevet

..eeh.. noen vil kanskje si at en BH ville gitt den omvendte effekten..? :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...