Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forhuden er blitt trangere?


Gjest f9a6d...501

Anbefalte innlegg

Gjest f9a6d...501

Hei!

Jeg er en hetero mann, ikke omskåret, slutten av 20-årene. Har vært seksuelt aktiv siden slutten av tenårene, vært i fast forhold de siste fem.

Har i det siste merket at forhuden har strammet litt ekstra når jeg er erigert, men har ikke undersøkt hvorfor før nå. Nå sitter jeg alene en kveld med datamusa i høyrehånda og snoppen i venstrehånda, og ser plutselig hvorfor - det virker som om forhuden har "krøpet oppover" på penishodet?? Før så jeg et tydelig skille mellom penishodet og forhuden, men nå går det på en måte i ett, noe som gjør at jeg ikke klarer å dra forhuden like langt tilbake som før. Kan liksom ense konturen av "hoppbakken" på glans under forhuden.

Hva er det som skjer, og hvorfor? Forsøkte å dra litt ekstra for å se om det bare var klistra fast, men da revna det litt og ble sårt. 

Etter litt søking finner jeg info om penile adhesion, men dette er noe som vanligvis rammer barn. Kan dette forekomme hos voksne også? Og hvorfor?

Jeg er for øvrig renslig, dusjer daglig. Har bildebevis på at forhuden var festet på "normalt" sted for 9 år siden.

 Hilsen forvirret penis-eier.

Anonymous poster hash: f9a6d...501

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest f9a6d...501

Trådstarter her, tenkte å gi en oppdatering.

Dette er ikke fimose.

Har vært hos legen (ny fastlege og greier, intimt første møte gitt). Han kikket på lillemann, sa at dette er noe som kan skje om man er for renslig. Jeg dusjer hver morgen og etter trening, trener typisk 3-5 ganger i uken, vasker meg med såpe hver gang. Under forhuden er det kjertler som produserer olje som skal smøre mellom forhuden og glans, og hindrer at de vokser sammen. Om man gang etter gang vasker vekk denne oljen, risikerer man at forhuden vokser fast i glans, slik det har gjort med meg.

Fra nå av blir denne posten veldig grafisk, bare så det er sagt.

Han gjorde ingenting, men ba meg smøre tissen med vaselin, vaske under forhuden litt sjeldnere, og gradvis rive forhuden løs fra glans selv.

...

Ja, han sa faktisk det. Jeg har forsøkt å rive dem fra hverandre, men dette er veldig smertefullt, føler som om noen lager papirkutt i pikken. Men det er altså det som er behandlingen. Jeg spurte om det var noen steroidekrem eller noe som kunne tynne ut forhuden litt slik at det ble lettere å revne, men dette kunne ifølge fastlegen føre til at forhuden ble unødvendig løs.

Nå jobber jeg heldigvis innen helse, og har tilgang til og erfaring med å sette anestesi. Jeg tok med en lidokainsprøyte hjem, dryppet noen dråper over forhuden, lot dette virke i et par minutt, og så stakk jeg meg selv med sprøyte rett i det helligste av det hellige. Jeg stakk såvidt gjennom overflaten, men kjente det godt selv om dråpene hadde fått litt tid til å virke. Stakk 5-6 ganger på forskjellige steder så jeg fikk en jevn anestesi. Og så begynte jeg å revne. Drog forhud og glans fra hverandre med fingrene. Det var overraskende lite blod, men det kan være på grunn av adrenalinet i bedøvelsen. Jeg fikk dratt forhuden langt nok bak til at "hoppbakken" på glans igjen ble eksponert. Så smørte jeg på vaselin.

Dette var en time siden, bedøvelsen er nå på vei ut, og jeg kjenner en dunkende smerte fra små'n er på vei inn. Tok 600mg ibux og 1g paracet, håper det gjør susen. Dette blir en kjip helg.

Anonymous poster hash: f9a6d...501

Lenke til kommentar
Gjest f9a6d...501

Det er nå dagen derpå, og det er betydelig mye mindre smertefullt enn forventet. Det er selvsagt sårt når jeg drar forhuden bak, men ingen intens dunkende smerte som jeg hadde forventet. Sårflaten ser egentlig ganske fin ut, ingen tegn til rifter i selve overflaten på glans, ser ut som om de løsnet ganske greit fra hverandre. Det danner seg et fibrinlag i løpet av noen timer, dette tørker jeg bort og påfører vaselin, for å hindre at det gror sammen igjen.

Anonymous poster hash: f9a6d...501

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...