Gå til innhold

mp3 som ringetone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du trenger ikke å bruke det programmet, bare å velge ringetonen i profiler

hmm trokke det er mulig 6600 har jo egentlig "ikke" støtte for mp3,Tror det er bare smartphones fra ms som har den muligheten kanskje p800/900?,på min sx1 må jeg konvertere til waw,det virker ikke helt logisk at en tlf som 6600 som egentlig ikke skal spille mp3 har støtte for det når en tlf som har støtte for mp3 ikke kan bruke mp3 som ringetone.

Lenke til kommentar
hmm trokke det er mulig 6600 har jo egentlig "ikke" støtte for mp3,Tror det er bare smartphones fra ms som har den muligheten kanskje p800/900?,på min sx1 må jeg konvertere til waw,det virker ikke helt logisk at en tlf som 6600 som egentlig ikke skal spille mp3 har støtte for det når en tlf som har støtte for mp3 ikke kan bruke mp3 som ringetone.

 

Min Nokia 3300 kan spille mp3-filer og bruke de som ringetoner

Lenke til kommentar

Nei, du kan sende dine MP3-sanger til mobilen via PC-suite, og da konverteres sangen til .wav automatisk. Da kan du bruke den som ringetone...

 

EDIT:

 

Til Zemeckis:

 

Bruk heller MP3Go til 3650. Det er et lite godt alternativ som UltraMP3, men jeg kan si med sikkerhet at MP3Go funker på 3650, i motsetning til UltraMP3.

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Nei, du kan sende dine MP3-sanger til mobilen via PC-suite, og da konverteres sangen til .wav automatisk. Da kan du bruke den som ringetone...

 

EDIT:

 

Til Zemeckis:

 

Bruk heller MP3Go til 3650. Det er et lite godt alternativ som UltraMP3, men jeg kan si med sikkerhet at MP3Go funker på 3650, i motsetning til UltraMP3.

Okey,skal kjøpe meg nytt minne kort(128 eller 256Mb) og en blåtann adapter til pc`en,da skal jeg bruke mp32go og legge inn mp3 filer,masse bilder og mye annet.Er så utrolig godt fornøyd med kjøpet,angrer ikke er sekund.Kostet bare 2700kr(ca) på lefdal.Hadde bare en igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...