Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lå med en annen 3 uker etter bruddet.


Gjest b642c...85c

Anbefalte innlegg

Gjest b642c...85c

Hey folkens. Exen min lå med en 3 uker etter bruddet. Jævla skuffende. Jeg har masse følelser for dama. Uansett

Hu kommer tilbake til meg 1 mnd etter dette og sier hu savner meg, angrer, vil ikke ha noen andre enn meg osv. Jeg har følelser for dama og møtte henne. Vi har det jævlig bra sammen, men klarer liksom ikke å akseptere det hu har gjort. Jeg rørte aldri noen. Hu viser meg mye kjærlighet og jeg har som sagt mye følelser, men går ikke ut av hodet mitt det greiene.

 

Burde jeg bare droppe alt? Vet hu blir knust men klarer ikke akseptere det hu har gjort..... ..

Anonymous poster hash: b642c...85c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når dere gjorde det slutt, gjorde du og EXEN samtidig en avtale om seksuell isolasjon/karantene? Hvis ja = dealbreaker. Hvis nei, har du noe med hva hun gjør bare fordi du har en "masse følelser"?

Så kommer hun tilbake. Du har følelser. Du kan ikke akseptere hennes moro. Du er bitter fordi du "aldri rørte noen". Hva kan gå feil?

Hvis du er på søken etter et livsvarig forhold, dropp alt. Men hvis du vil leve livet her og nå, peis på så lenge det varer. Dette forholdet vil statistisk sett uansett ikke holde så lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kalles rebound som jeg har forstått. Noe som ofte skjer etter ett brudd... aner ikke hvorfor folk gjør det. Men har sett det ofte. Sett mange som drar inn ny sambo 1 mnd etter brudd osv osv... felles for dem alle er at det ikke funker noe lenge. Så nei ikke ta det så tungt. Nå fikk hun jo prøvd en annen og fant ut at nei ingen slo deg så da vil hun ha deg tilbake. Er ikke det flott? Tviler på hun gjør det samme en gang til i såfall. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...