Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får du opp en konkret feilmelding, eller kun "application error"?
Hva slags enhet har du? Jeg antar du har iOS 15?
Et kjapt søk indikerer at det kan være et Apple problem, at det har noe med iOS 15 å gjøre. Men mulig det er noe TU Media kan gjøre for å mitigere denne feilen.
Har du testet med en annen nettleser?

Lenke til kommentar
Uderzo skrev (På 9.2.2022 den 16.45):

Får du opp en konkret feilmelding, eller kun "application error"?
Hva slags enhet har du? Jeg antar du har iOS 15?
Et kjapt søk indikerer at det kan være et Apple problem, at det har noe med iOS 15 å gjøre. Men mulig det er noe TU Media kan gjøre for å mitigere denne feilen.
Har du testet med en annen nettleser?

Tok turen om e-post. Var forresten helt tilfeldig at jeg kom over svaret ditt. Får ikke noe varsel om du ikke bruker @Memento scientiam eller en sitatboks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Memento scientiam skrev (På 14.2.2022 den 5.03):

Tok turen om e-post. Var forresten helt tilfeldig at jeg kom over svaret ditt. Får ikke noe varsel om du ikke bruker @Memento scientiam eller en sitatboks.

Dersom du følger tråden (knappen i høyre hjørne) så får du et varsel hver gang noen skriver i tråden :) 

Det pleier jeg å gjøre dersom det er tråder jeg ønsker å få med meg at har aktivitet. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (1 time siden):

Dersom du følger tråden (knappen i høyre hjørne) så får du et varsel hver gang noen skriver i tråden :) 

Det pleier jeg å gjøre dersom det er tråder jeg ønsker å få med meg at har aktivitet. 

Etter at man har gjort dette et par for mange ganger, blir e-postinnboksen oversvømt. E-posten min er allerede overbrukt. Det er ikke noe bra varslingssystem. Det er generisk elektronisk post.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Memento scientiam skrev (12 minutter siden):

Etter at man har gjort dette et par for mange ganger, blir e-postinnboksen oversvømt. E-posten min er allerede overbrukt. Det er ikke noe bra varslingssystem. Det er generisk elektronisk post.

Du kan endre hvordan du varsles i innstillingene. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Memento scientiam skrev (2 timer siden):

Nei. Det er fortsatt e-post.

Det er mulig å slå av varsling på epost. 

Dette kan gjøres på alle varslinger.

Screenshot_20220215-201544_Chrome.thumb.jpg.21a8ea2df193dfc39cc8985997314418.jpg

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...