Gå til innhold

Sniktitt: Gran Turismo 7


Anbefalte innlegg

aidskake skrev (30 minutter siden):

Hvor nevnte jeg nyvasket? Jeg sa de ser unaturlig ut, som er noe annet. Virker som de har skrudd alle gjenskinn effektene på maks, og ting blir ikke seende bedre ut av det, men unaturlig. GT er heller ikke det eneste bilspillet med over 400 biler..

Selvfølgelig har også grafikken på omgivelsene noe å si. Det handler om et totalinntrykk. Men det er kanskje ikke så rart at det er sånn, siden dette er et x-gen spill. De har vel en relativt dårlig baseline for å få det til å kjøre på PS4, og så legge på litt ray-tracing på PS5 versjonen på bilene oppå der igjen, så har du en god suppe der noe ser veldig bra ut og mye annet skikkelig dårlig.

Jeg håper inderlig at GT7 kan diske opp med en kjørefølelse og andre nyvinninger, for grafikken (som det meste av fokuset i denne videoen var på) har vi sett flere ganger før. Lekker grafikk på bilspill har vi blitt ganske vandt til allerede.

Må være troll med det navnet. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aidskake skrev (4 timer siden):

Virker som de har skrudd alle gjenskinn effektene på maks, og ting blir ikke seende bedre ut av det, men unaturlig.

 Nyvaskede biler er som regel blanke, med mindre du har matt lakk.

 

aidskake skrev (4 timer siden):

Selvfølgelig har også grafikken på omgivelsene noe å si.

Grafikken utenfor banen har lite å si all den tid du ikke ser denne.

Det er kun gjennom replay systemet at du får sett noe annet en selve banen.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev:

Er noe rart med shaderen de bruker på bilene eller noe annet. Alt ser så plastikk ut og føler egentlig grafikken har stått en del i ro på en del bilspill. Både Gran Turismo og Forza Motorsport sliter litt med det synes jeg.

Enig der, forza horizon 5 ser amazing ut i opening/introen. Så faller spillet grafikkmessig etter dette. 🤔
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...