Gå til innhold

Forsøk på et nytt design...


Anbefalte innlegg

I dag bestemte jeg meg for å mekke design til min private hjemmeside (som kommer en gang i framtiden når jeg lærer meg litt mer html).

Har ikke brukt særlig lang tid så det ble ikke så nøyaktig men det er bare skisser.

 

Er det brukbart? :blush:

 

Kommentarer? :yes:

 

Kritikk? ;)

 

Layout #1 (den grå rammen vil da bli bakgrunnsfarge men den skal nok endres, det er ikke helt bestemt)

Layout #2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

layout 1 syns jeg var mye bedre en 2 ialefall. mye mer luft der.

edit: enig med haltan at det ikke er så originalt. skrå kutt på linke ramma er og ganske mye brukt nå, kunne kanskje prøvd noe nytt? Men det er vel mer originalt en rett kutt.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Layout #1 (den grå rammen vil da bli bakgrunnsfarge men den skal nok endres, det er ikke helt bestemt)

Definitivt! :yes:

 

Headeren er nok laget med litt hvit og en morsom paintbrush, eller en tut.

Kan ikke si jeg liker den grønnfargen. Grønnt egner seg dårlig på web, med unntak deviantART.

Litt stor font.

 

Ellers lite å trekke, men det er ikke supert for det. :ermm: Men svært bra begynnelse! :thumbs:

Lenke til kommentar
#1!

headeren er nok gjerne plukket rett ut av en tut. ;)

ellers syne jeg det er for stort mellomrom mellom meny og innhold.

har ikke så mye mer å komme med forløpig.

Vel vel.. jeg har ikke plukket den ut fra en tut, satt egentlig bare å lekte meg i photoshop men nå er det over 2 måneder siden jeg drev med photoshop så jeg har vel hatt litt dårlig "fantasi"...

Lenke til kommentar
Headeren er nok laget med litt hvit og en morsom paintbrush, eller en tut.

Det er sant det... jeg har nettopp formatert så hadde ikke no 3dprogram inne på PCn så alt jeg fant var en litt morsom paintbrush.. så i headeren er det lagt minimalt med arbeid...

Lenke til kommentar
Headeren er nok laget med litt hvit og en morsom paintbrush, eller en tut.

Det er sant det... jeg har nettopp formatert så hadde ikke no 3dprogram inne på PCn så alt jeg fant var en litt morsom paintbrush.. så i headeren er det lagt minimalt med arbeid...

greit nok at den er hentet fra en tut eller brushes, men er ikke det meningen å bruke disse??

Hva i allverden skal du me brushes vis du ikke bruker dem??

same shit med tuts

Jeg synes siden var knall bra(den første altså)

synes at du burde fortsette på den!!

Hva i allverden skal du me brushes vis du ikke bruker dem??

Lenke til kommentar
Headeren er nok laget med litt hvit og en morsom paintbrush, eller en tut.

Det er sant det... jeg har nettopp formatert så hadde ikke no 3dprogram inne på PCn så alt jeg fant var en litt morsom paintbrush.. så i headeren er det lagt minimalt med arbeid...

greit nok at den er hentet fra en tut eller brushes, men er ikke det meningen å bruke disse??

Hva i allverden skal du me brushes vis du ikke bruker dem??

same shit med tuts

Jeg synes siden var knall bra(den første altså)

synes at du burde fortsette på den!!

Hva i allverden skal du me brushes vis du ikke bruker dem??

selvfølgelig er det til for å brukes, men her er det jo hovedgrafikken i headeren (foruten teksten).. kunne kanskje prøvd litt til med headeren.. vær kreativ.. :thumbs: (lettere sagt enn gjort)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...