Gå til innhold

TEST: Kan små propper filtrere bort støy? Vi har testet åtte nykommere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke helt behovet for ANC i ørepropper som i utgangspunktet er greit lydtette for normal omgivelsesstøy - hadde jeg hatt behov for bedre lydisolering hadde jeg nok heller forsøkt noen som er markedsført som gode på passiv lydisolasjon, eks Etymotic som har et design med trippel gummitetting tilsvarende deres konsertørepropper. De kommer til og med med innebygd ledning forsynt rett fra utstyret man kobler de til, så man slipper å lade de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
chrisbt skrev (20 timer siden):

Jeg ser ikke helt behovet for ANC i ørepropper som i utgangspunktet er greit lydtette for normal omgivelsesstøy - hadde jeg hatt behov for bedre lydisolering hadde jeg nok heller forsøkt noen som er markedsført som gode på passiv lydisolasjon, eks Etymotic som har et design med trippel gummitetting tilsvarende deres konsertørepropper. De kommer til og med med innebygd ledning forsynt rett fra utstyret man kobler de til, så man slipper å lade de.

Har du prøvd? Det er stor forskjell med og utan ANC på Airpods Pro f.eks., som har gummitupper. Utan ANC er ein i tillegg freista til å skru opp lyden, som ikkje er bra for øyrene. På eit fly hjelper gummien lite.

Etter eit par år med proppar med ANC kjem eg ikkje til å vurdere noko anna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...