Cambridge Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 jeg har satt inn nye deler i pc`en dvs: cpu, ram og skjermkort. Men når jeg starter pc`en så går den litt 30-40 sekunder og så stopper igjen! Hva skal jeg gjøre?
Tinkerer Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Kan du beskrive hva slags hardware du har? Under hvilken process stopper den...Før OS (Windows/Linux) starter opp, eller er det mens du er i Windows/Linux environment...får du noen feilmeldinger? Har du sjekket CPU tempen?
j-- Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 sjekkat alle tingene står ordentlig inne i spora.. får du opp noe på skjermen?? er det et bestmt sted den henger seg??
Boralis Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Hva om du stopper den, starter den da Neida bare tuller, men skjekk at du har satt kjølern riktig på , at den feks står riktig vei.
Cambridge Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Jeg har satt i en cpu som er 2400+ men hovedkortet støtter egentlig bare 1900+ men med bios oppgradering funker det. dem sa jeg kunne sette i 2400+ men det ville bare gå litt saktere, viss pc`en har stått 10 min går den. men må jeg restarte så går den i 10 sek og så stopper den. jeg kommer inn i biosen og sånn. men fikk delene i dag da så. skal tæssje mer i morra. takk for tips. tar gjerne i mot mer!
Windoge Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Start PC og følg med tempraturen i bios. Kan komme av fort varmeutvikkling på cpu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå