Gå til innhold

Varsler både her og der


Anbefalte innlegg

Jeg får varsler to steder ved reaksjoner på mine innlegg, og/eller at noen har sitert meg.

1. På bjella øverst til høyre. Vises som rød prikk med tall inni. Veldig bra.

2. Nederst på skjemen. Vises som pop-up-tekstboks og lyd.

Når jeg trykker på varsel 2, vises det relevante innholdet som varselet peker til. Men likevel forsvinner ikke den røde prikken på bjella. Det bør den.

Endret av KarvaBlad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
KarvaBlad skrev (4 timer siden):

Når jeg trykker på varsel 2, vises det relevante innholdet som varselet peker til. Men likevel forsvinner ikke den røde prikken på bjella. Det bør den.

Hei.

Takk for tilbakemeldingen. Dette er noe forumprogramvaren (Invision Community) gjør og ikke noe vi får fikset opp i. Vi får håpe det er fikset ved neste oppdatering. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Omnia vincit amor skrev (På 28.11.2021 den 16.57):

Hei.

Takk for tilbakemeldingen. Dette er noe forumprogramvaren (Invision Community) gjør og ikke noe vi får fikset opp i. Vi får håpe det er fikset ved neste oppdatering. 

Hvis dere vil ha dette rettet, og bruker tredjepartsprogramvare, så kan dere jo faktisk rapportere dette videre til utviklerne, eller, om de vil ha det sånn, legge til en innstilling/konfigureringsmulighet som gjør dere i stand til å endre oppførelsen, eventuelt hver bruker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...