Gå til innhold

Er dette en bra pakke-pris?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville personlig byttet :

  • Kabinett til ett med flere vifter.
  • RAM til 3200mhz

Jeg ville ikke kjøpt skjerm, mus eller tastatur - disse ville jeg kjøpt på black friday. 

Hva er bruken? Har du tatt stilling til om du ønsker 1080 eller 1440-skjerm? Og evt. oppfriskingsrate? 

Mtp. Gpu og psu har jeg ikke noe å bidra med.

Lenke til kommentar

Ville byttet til (under tilpass før kjøp):

kabinett med støvfilter, f.eks Corsair iCUE 220T RGB Mid-Tower

RAM til 3200 Mhz

Strømforsyning til 650W

Jeg ser at mus og tastatur koster 300 hver. Og at skjerm koster 1800 (tilbud priser), altså 2400 for disse tre tingene, og da 15100 for selve PC'en. Det er vel bra kjøp om det er slik skjerm du ønsker deg.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar

Hvis du skal gå for denne ville jeg gjort noen endringer:

Kabinett:
Synes ikke noen av de som er listet er et godt valg. Men ville lest tester og tatt beste som av de som er aktuelle for deg som eks her: http://www.gamersnexus.net .  https://www.youtube.com/results?search_query=gamers+nexus Dog med støvfilter er viktig,

PSU:
Ville nok oppgradert til 750W (eller mer for og gi rom for fremtidig opgradering)

Hovedkort:
Personlig ville jeg byttet til et av Z590 korta, trenger heller ikke "koste" noe/særlig extra

CPU:
Byttet den til til en K/KF versjon av samme cpu. Eller K/KF versjoner av 11700/10600/11600 som vil koste deg litt mer eller litt mindre.

Ram:
Byttet til 3200MHz sett med max CL16 vil ikke koste mange kronene, CL14 av de listet koster en del mer. Hvilke av disse som er best får andre svare på.

Skjermkort:
Hvis du har mulighet for det vill jeg gått for et av de 3 nederste Asus korta på listen om du skal ha et Nvidia kort.

Ville også droppet mus, skjerm, og tastatur og tatt dette i løpet av Black week eller Black friday. Dog er vel Clorius musene listet et greit valg til sitt bruk, samme Gjelder Logitech 502.
Vet ikke hva slags spill du spiller så vanskelig og si noe konkret om tastatur, mus og skjerm

Ad skjerm har jeg fått opplyst at elkjøp har handlet inn mengder av skjermer til Black week/Friday og at det løpende vil komme skjermer til gode priser og lurt og følge med daglig. Også på skjermer som nylig er lansert
De andre store vet jeg ikke noe om ad dette.
Gremmes stort over og skrive dette, men om ikke medlem i elkjøp klubben ville jeg meldt meg inn nå.

 

Endret av baggiebridges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...