Gå til innhold

Har alle nerder dårlig dametekke?

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
Skrevet

Haha, en orgie... darkness da, hva roter du deg oppi... du tror alle disse guttene klarer å varte deg opp uten å drite seg ut...? well, think again... :yes::p

Skrevet (endret)
*gjespe* you really don't know how to treat a girl :p CandyFloss har rett :p

Gi meg en kveld... Så sikker er jeg på at du har endret mening om meg .

å skal det sies at jeg er på jobb nå da, og noen må jo holde meg våken. Nå som alle gjestene mine har lagt seg.

Btw: Har jeg lasta opp et bilde av resepsjonen enda doggy? Må jo vise min kongeplass når jeg har rigget meg ordentlig til. *savner dager med litt mere å gjøre*

Endret av Term
Skrevet
Det kan nok ikke bli meg. Jeg må ta kvelden før hodet mitt sprenger :p

Jaja tar utfordringen på strak arm, just say when. Btw...har ikke fått med meg...hvor gammel er du egentlig......

Skrevet (endret)

hmm.

jeg ville vel ikke akkurat kalle meg selv nerd osv, men jeg henger jo på forumet :p

Jeg tror jeg jeg har ok draget på damene, bare at jeg ikke merker det selv. Har fått vite det mange ganger av damer.. i ettertid :p

Men jeg blir liksom litt paff når noen er det og jeg vet det... kommer aldri på noe å si osv.. :D

Edit: noen tips på gode ting å si når det blir sånn "pinlig stillhet"?

Endret av Fragletrollet
Skrevet
Jah - da var nok en kjedelig kveld over, og i morra er det opp tidlig og på jobb :(

Not at all. Kvelden er knapt nok startet. Jeg har jo bare såvidt rundet 2 timer på jobb :p

Skrevet

girls don't like boys

girls like cars and money

Noe som veldig ofte viser seg å stemme.

:yes: Stopp utenfor videregående med en ny shiny bil...eller en bmw. Mange jenter blir jo våte i buksa bare de ser en bmw

Skrevet
:yes: Stopp utenfor videregående med en ny shiny bil...eller en bmw. Mange jenter blir jo våte i buksa bare de ser en bmw

Eller se rundt deg og se de sinnsykt fine bertene som henger med de feite-grimme pappaguttene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...