Gå til innhold

Ny telefon til mor - ca. 1500 - 2000 kr.


borgja

Anbefalte innlegg

Mor har en gammel Galaxy Xcover 3 som batteriet er kæs på, og i stedet for å kjøpe nytt batteri har ho landet på at det er like greit å kjøpe en ny. 
Hun er IKKE en avansert bruker, men er ikke helt i Doro-kategorien enda. Bruker telefonen til meldinger, samtaler, snapchat og facebook, samt vipps.

Så på Samsung Galaxy A12, men den er jo ikke lett å oppdrive for en som NEKTER å gå til Elkjøp å handle (lang historie, mange tidligere dårlige erfaringer som kunde og ansatt).
Er det noen som har noen forslag til en god telefon hun kan ha en stund fremover? Prisklasse 1500-2000 kroner, Android. Kamera er ikke kjempeviktig, men bare bonus om det er bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fflex_InnleggNO skrev (12 minutter siden):

Har titta på den, bare litt mer enn hun hadde tenkt å bruke nå bare. Men absolutt et godt forslag.

Lenke til kommentar
4 hours ago, bbios said:

Noen av venner har kjøpt seg Xiaomi redmi note 9 serien og vært fornøyd, ik sjekket sjøl, men dem får du vel til rundt 2k.

eller så e jo black friday rundt hjørnet da, kanskje kommer oneplus nord ned mot 2k

Hadde akkurat tenkt å skrive det samme for noen timer siden, men ble forstyrret. En venn av meg har hatt en slik tlf. i ca. 1,5 år og den gjør jobben på alle områder. Bra batteritid har den også. Det eneste som trekker ned er kamera, men det er helt normalt i denne prisklassen.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nylig mobil til 2 av mine eldre slektninger. Endre opp med Moto G20 til begge, funker som forventet og dekker behovet. God ytelse, grei kameraløsning  for prisen. Største svakhet er at skjermen ikke er særlig lyssterk, så den er ikke god å bruke i sollys. For prisen er G30 (modellen over G20) til 1200 er et bra alternativ. Da kan du legge til et deksel også, og fortsatt være under 1500.

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...