Gå til innhold

Reklame på HBO Max til 44,50 (89,-)?


Anbefalte innlegg

Dere som abonnerer på HBO Max, er det reklame på varianten til 89 kr (44,50 nå for nye abo)? Når jeg kikker på info om appen på min Apple TV så er det flere varianter som dukker opp og flere av disse har ‘Ad-free’ i navnet.

Hvis det et reklame, hvor brysom er den?

 

image.thumb.jpeg.09332ab951506e9ebdbe069e7be08952.jpeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke sett noe til reklame det jeg har brukt tjenesten til nå i hvert fall.

Måtte sjekke litt opp i dette, så leste vilkårene til HBO MAX. Der står det følgende:

Sitat

3.4. REKLAME PÅ PLATTFORMEN: Noe av innholdet på plattformen kan ha reklame, og dette innholdet kan endres fra tid til annen. Datoen da disse vilkårene trådte i kraft, ble det ikke brukt reklame på HBO-tjenesten, men dette kan endres når som helst, uten at du blir varslet. Gå til hjelpesenteret på https://help.hbomax.com/ for å få mer informasjon om innhold med reklame. WM støtter ikke tredjepartsannonsører, -produkter eller -tjenester på plattformen, og WM tar ikke ansvar for tredjepartsannonsører, -produkter eller -tjenester. Alle samhandlinger du har med en annonsør, som et resultat av å bruke plattformen, er samhandlinger mellom deg og annonsøren. Hvis du deltar i transaksjoner med en annonsør på plattformen, inkludert å oppgi personlig informasjon til annonsøren, godtar du at WM ikke er ansvarlig for transaksjonen eller den personlige informasjonen, og du godtar at WM ikke er erstatningspliktig for krav eller tap som inntreffer som et resultat av samhandlingen med annonsøren. https://www.hbomax.com/terms-of-use/no-no

Bekymringsfullt dette. Jeg kommer til å ha relativt lav terskel for å si opp tjenesten om de begynner med noe tull som dette. 

Endret av Kron
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...