Gå til innhold

Feil med lydavspilling i Netflix,Viaplay etc via Appletv på Samsung QN93A


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg byttet ut min gamle Samsung UE65MU7005 med en Samsung 65" QN93A nå før helgen.

Kalibrerte tv`n etter mitt ønske og koblet til siste versjon av AppleTV 4K. 

Når jeg skal se på en serie/film, enten fra Netflix, Viaplay eller Tv2play så hender det at jeg ikke har noe lyd. Dette skjer kanskje 50% av gangene jeg starter en serie, det samme skjer når den automatisk starter på neste episode. Derimot når jeg bruker Netflix appen på tv`n så fungerer det som det skal.

Dette skjedde ikke på MU7005 tv`n og eneste setting jeg har endret på i AppleTv boksen er bildeoppløsning.

Jeg har testet med andre HDMI kabler og endret HDMI port uten hell.

Jeg snakket med Samsung, de skyldte på app utvikler og Apple support ba meg resette enheten til fabriksinnstilling.

 

Er det noen som har opplevd noe lignende før?

Jeg syntes det er kjedelig å kjøpe en såpass dyr tv og få dette problemet som ikke var tilstede på gamle tv`n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...