Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ikonene vises ikke, kun vindu og oppgavelinje


Anbefalte innlegg

Stasjonær PC win 10, skjermkort NVIDIA GeForce GT 710. Når VGA kabel koples til integrert skjermkort, vises normalt bilde, når kabelen koples til dedikert NVIDIA-kort vises kun windows-skjermen og oppgavelinjen, ingen ikoner. Kortet vises i enhetsbehandling og er oppdatert med siste driver. Når HDMI-kabel koples til TV skjerm får jeg samme resultat kun windows skrivebordsbilde og oppgavelinje. 

Jeg får derfor ikke klonet PC skjerm til TV skjerm, hvilket var hensikten. Hva kan jeg gjøre?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høyrest nesten ut som Windows enten ser ein ekstra skjerm som ikkje er der, eller køyrer høgare oppløysing enn skjermen har, slik at delar av biletet hamnar utfor skjermen.

Om du har Nvidia sitt kontrollpanel installert, sjekk at innstillingane der er dei same som i Windows-innstillingane.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Det er mulig at skjermen er for gammal. Når eg opnar NVIDIA kontrollpanelet får eg beskjed om at "skjerminnstillingar ikkje er tilgjengelige. Du bruker ikkje ein skjerm som er kopla til ein NVIDIA GPU." Eg er i sommarhuset nå, heime har eg ein nyare skjerm der dette ikkje var noe problem. 

Dessverre får eg ikkje fram boksen for utviding når eg går til skjerminnstillingar.

Når eg kopler NVIDIA skjermkortet til TV, får eg opp heile skrivebordet, og kan styre PCen frå TV. Det var formålet med PCen, å strøyme til TV. Hvis eg vil bruke PC på vanlig måte må eg vel kjøpe meg ein ny PC skjerm. 

Nå er det leggetid, god natt

Lenke til kommentar

Nå har eg sett vekk skjermen, så eg prøver å rekonstruere mange forsøk etter hukommelsen: kopla til integrert skjermkort, kunne eg endre oppløysing via innstillingar>skjerm, ikkje via NVIDIA kontrollpanel. Det rare er at når eg bruker NVIDIA kortet, kan eg opne kontrollpanelet, ikkje på skjermen, men i oppgavelinja. Den lar seg ikkje maksimere. Endring av oppløysing via innstillingar hjalp ikkje, ingen ikon.

Når eg kopler PC til TV via HDMI og opnar NVIDIA kontrollpanel, blir ikkje PC skjermen sett, uansett kor eg kopler han, hovedkort eller dedikert kort.

Hvis eg kjøper ny skjerm, bør det vel vera med VGA eller DVI kontakt, hvis eg vil klone PC til TV? Dedikert kort har ikkje USB, så ein USB-kopla skjerm er vel ikkje lurt?

 

Lenke til kommentar

Har du kopla TVen fysisk frå PCen når du berre har brukt skjermen, eller kun slått av TVen? Om du kun slår av TVen vil han fortsatt bli sett som skjerm av Windows. Då kan nye vindauge fort bli opna på skjermen/TVen som er av, spesielt sidan det høyrest ut som Windows har TVen som primærskjerm.

Skjermtilkopling via USB-C, om det er det du tenkjer på, er fortsatt ganske uvanleg, både på (desktop-)skjermkort og på skjermar. Kjøp evt. skjerm med minst ein av tilkoplingane du har på skjermkortet. VGA er dog ganske utdatert. Nyare kort har som regel Displayport og gjerne HDMI. Merk at ikkje alle skjermar kjem med kabel til alle portane. Samsung-skjermen min kom t.d kun med HDMI-kabel inkludert, sjølv om den òg har Displayport. AOC kom med kablar for samtlige 4 porttyper på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...