Gå til innhold

Hva koster plexi-glass hos glass-mesteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og noen kompiser skal modde en gammel pc og derfor trenger vi plexi-glass..

Ser for meg at vi minst kommer til og få bruk for 2 kvadrat-meter, så jeg lurer på hva det koster sånn ca per kvadrat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Uten at jeg sier noe for sikkert tror jeg 2-3mm plexi ligger på rundt 600++ kroner pr kvadratmeter.

Ja det kan nok stemme. Jeg betalte 400,- for 3mm 60x60cm.

Endret av DataChild
Skrevet

Jeg kjøpte en plexiplate på 34x34 cm, 3mm tjukk.

Betalte 130kr ;)

Det er ganske dyrt hvis du skal ha flere kvadrat.

Skrevet (endret)

Shit det var dyrt :ermm:

Det er jo like billig og kjøpe et par window-kit's på microplex og så kutte ut av det.

Problemet er at vi trenger litt store flater..

Ingen som har fått tak i noe billigere? Denne modden skulle bli nesten tilnærmet gratis liksom :devil:

Endret av suzze
Skrevet
Clas ohlson har de plexiglass til 30 kr (a4 format, 2mm) De har også tykkere plexi...

flotte greier ;) , men vi må likevel bestille noe av den dyre plexien og, siden vi trenger flater på mer enn A4...

Skrevet (endret)

Hvis du ikke blir lurt så koster en 2m2 omtrent 100kr. Skal vi begynne å regne på alle som skal ha betalt (vi bor i Norge) så kommer vi godt over 2000 :laugh::thumbup:.

Tommelen opp for Norge :thumbup:

Endret av John Abrahamsen
Skrevet
Hvis du ikke blir lurt så koster en 2m2 omtrent 100kr. Skal vi begynne å regne på alle som skal ha betalt (vi bor i Norge) så kommer vi godt over 2000 :laugh::thumbup:.

Tommelen opp for Norge :thumbup:

Hvordan vet du dette? Har du kjøpt det selv noen plass, i så fall: hvor?

Skrevet (endret)

I Tyskland når jeg var der en stund :thumbs:.

Men nå er jo det ett annet land hvor faktisk folket får det som de vil og ikke blir kuet av idiotiske politikere-som-aldri-ble-ferdig-med-grunnskolen.

EN kasse pils m/24 bokser = 35,- :laugh::laugh:

Nå er det generelt større marked for plexi glass i Tyskland så det har nok noe med saken å gjøre ;). Det å kjøpe plexi hos en som lager det koster ikke stort i Tyskland. Og jeg er seriøs i den prisen jeg oppga faktisk. Kunne lage to plexi-kabinetter på det...

Endret av John Abrahamsen
Skrevet

Gå til en glassmester og spør om de har rester....

De har alltid noe liggende.

Jeg fikk akkurat 80x100 gratis :D

Skrevet
Uten at jeg sier noe for sikkert tror jeg 2-3mm plexi ligger på rundt 600++ kroner pr kvadratmeter.

Ja det kan nok stemme. Jeg betalte 400,- for 3mm 60x60cm.

jeg betalte 200 for 70*70 :p

Skrevet

Alle må jo seff spørre om rester! De kastes jo allikavel så da får du det gratis eller veldig billig. Er ikke alltid det er riper o.l i det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...