Gå til innhold

Radeon 9800XT vs 9600XT


Messias^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvem burde jeg velge??? skla kjøres mest til hard core spill som HL 2 og Doom 3.... hvem burde jeg velge??? ta hensyn til pris forsjell oxo

Jeg ser du lider av valgets kvaler,men har du penger nok til R9800pro er det et "røverkjøp" nå om dagen.Og sikkert et bedre valg enn R9600xt. :yes:

Lenke til kommentar
Sitter også og lurer på hva som ville være best av 9600XT og 9800SE/Pro. Når det kommer til HL2 så tror jeg at du ikke får med en fullversjon.

Er dette sant ? Dvs. at det ikke er en fullversjon som medfølger ?

Trodde ATI hadde kjøpt bundlerettighetene for hele spillet jeg.

De betalte jo 8 millioner dollar.

 

Vet du evt. hva som er forskjellen ? Vil onlinedelen fungere identisk med fullversjonen ? Linker ?

 

Og forresten, det "evige" spørsmålet:

 

Er det noen vits i å betale 100 spenn ekstra for et Sapphire i stedet for et PowerColor ? Hvilket er best mtp. klokking ? Skal uansett ikke bruke kjøleren som medfølger.

Endret av Saft-is
Lenke til kommentar

Er du noen som egentlig vet hvordan bundlingen av Halflife 2 funker? Får man fullversjon, demo...? Får man det så fort det kommer ut i statene, europa, norge...?

 

BTW, sendte en mail til komplett(idiot).no og de sa at "siden Halflife 2 enda ikke var kommet ut, var selvfølgelig ingen kort bundlet med det"! Hvilke nettbutikker har det da?

Endret av Rippmaster
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...