Mr Womack Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Hei og godt nyttår forresten. Jeg lurer litt på Max Payne 2. Og det er om det går an og kjøre bil i spillet?
Stig_W Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Hva er det du egentlig lurer på om spillet? Du kan jo få info på den offisielle hjemmesiden, www.maxpayne2.com Og til det siste spørsmålet ditt, man kan ikke kjøre bil i spillet!
Geir M Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 nei det gjør det ikke. max payne 2 er ikke et slikt type spill at du kan gå rundt i en by og gjøre slik du vil som i gta, men du følger en handling som er den samme hver gang. men det er fortsatt ganske så stilig! kan annbefale det på det sterkeste hvis du liker fps (first person shooter)
Mr Womack Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Hva er det du egentlig lurer på om spillet? Jeg lurte bare på om jeg kunne kjøre bil i spillet som i GTA Vice City f.eks.
Term Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Geeez det går an å se på hjemmesiden før du spør i forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå