Gå til innhold

FNs generalsekretær: Stopp all leting etter kull, olje og gass


Anbefalte innlegg

15 hours ago, Dajus said:

Jeg tar det for gitt at årets klimakonferanse i Glasgow blir avholdt virtuelt. Hvis man - helt unødvendig - transporterer tusenvis av delegater fysisk til Glasgow så har man mistet absolutt all troverdighet.

Åjaaa! La oss legge skylda på en enkelthendelser fremfor de dagligdagse vanene til folk. Er jo tross alt julemiddagen og ikke de 364 andre dagene i årene som gjør at bilringene kommer! Hmm...

 

Men spøk til alvor, er enig i at møtevirksomhet bør se på muligheter for å endre seg, men mener at det fortsatt er tullete å bruke ditt argument som et argument for å så tvil om troverdigheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
The Very End skrev (Akkurat nå):

Åjaaa! La oss legge skylda på en enkelthendelser fremfor de dagligdagse vanene til folk. Er jo tross alt julemiddagen og ikke de 364 andre dagene i årene som gjør at bilringene kommer! Hmm...

 

Men spøk til alvor, er enig i at møtevirksomhet bør se på muligheter for å endre seg, men mener at det fortsatt er tullete å bruke ditt argument som et argument for å så tvil om troverdigheten.

Jeg ville snudd på det... Hvorfor ikke benytte denne sjansen til å vise at man ikke flyr unødvendig dersom møtet kan avholdes elektronisk? 

"Vi må slutte å fly til møter, unntaket er de møtene der vi skal prate om hvor viktig det er å ikke fly til møter".

Lenke til kommentar
54 minutes ago, Baranladion said:

Jeg ville snudd på det... Hvorfor ikke benytte denne sjansen til å vise at man ikke flyr unødvendig dersom møtet kan avholdes elektronisk? 

"Vi må slutte å fly til møter, unntaket er de møtene der vi skal prate om hvor viktig det er å ikke fly til møter".

Det er jeg helt enig med deg i! Tenker bare det blir litt feil at man diskrediterer alt arbeidet pga det. Men ja, hold lederne ansvarlig mens man på samme tid ansvarliggjør vanlige folks handlinger er der som må til i fremtiden (vi er alle skyldige).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...