Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne et gammelt blues album


Killer Queen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en onkel jeg har lyst til å hjelpe, vi deler en felles interesse sterkt og det er musikk. For snart 30 år siden mistet han alle sine LP plater i brann hjemme hos han. Han har skaffet seg det som er viktigst for han opp gjennom årene, men han snakker stadig om det ene albumet han ikke klarer å finne. Dette har jeg veldig lyst til å hjelpe han med, problemet er at det er blitt så lenge siden og defused for han sin del.

Jeg er på jakt etter et blues album der han mener artisten er heter noe med "Sir" (akkurat dette er litt uklart tror jeg) Han er derimot helt sikker på hvordan coveret på albumet ser ut. Det er en mann med svart hud som sitter i et trappetrinn/mur i en gate og har en gitar i hånden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ekstremt lite å gå på.

Blues
"Sir" (uklart)
Svart person.
Coverbilde; sittende i en gate med gitar i hånden. 

Siden LP-en ble mistet for 30 år siden. Og albumet allerede var ferdigutgitt da. Antar jeg dette er en voksen person på 20+ år. Så plata må dermed være minst 50 år gammel totalt sett. Sannsynligvis eldre. Så fra før 1970 altså. 

Blues rock hadde sin storhetstid mellom 1960 og 1970. Så det er vel grunn til å anta plata er fra den tiden.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_blues_rock_musicians
- Så da er det bare å ta listen for seg. 
 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...