Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


Heihei92

Anbefalte innlegg

Jeg ringte nødnummeret i går til politiet og ble satt over til brannvesenet pga oversvømmelse i leiligheten, der kom jeg i snakk med en mann som var ganske useriøs, ufyselig, ekkel, flåsete og kalte meg stygge ting og bad meg holde kjeft flere ganger når jeg prøvde å snakke og forklare problemet. Jeg er skikkelig deppa og uggen etter måten han oppførte seg mot meg i går mens jeg stod der med flommende vann inn mot kjelleren. Hvor kan jeg melde han inn eller sende klage? Han gikk på skikkelig personangrep og det er overhodet ikke greit. Skal ikke brannvesen og politi være den største tryggheten vi har? og trodde det var strenge krav til sosiale antenner og empati for de som skal jobbe med mennesker i krise? Vet ikke hvem han er en gang… jeg føler meg ikke særlig trygg lengre, når det finnes sånne folk som liksom skal beskytte oss, men de er åpenbart psykopater som elsker å trampe på andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det en nødsamtale skal det finnes lydlogg. Jeg hadde ringt politiet lokalt (02800) der det startet - og rådført meg; deretter din lokale brannstasjon. Er det så alvorlig som du gir utrykk for; hadde jeg vurdert å anmelde brannsentralen for uaktsom atferd. Rådfør deg med politiet om rettigheter og lignende. Men; det kan innebære litt "styr" med klager, innsynsbegjæring og lignende. 

Eller - ta snarveien gjennom media. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...