Gå til innhold

Postoppkrav for et skjermkort.


Anbefalte innlegg

Tenkte og selge 2080S kortet for et annet kort.

La ut prisen for det jeg kjøpte det for, men bare dumpet det til 5000 her om dagen da jeg så de laveste var 6.5k...

Kan like greit selge det til den prisen om ikke lavere ettersom jeg egentlig ikke trenger kortet lenger.

Er postoppkrav en sikker måte å sende på? Ble tilbudt 1k for å sende og dermed 4k når kortet ankommer han?

Burde jeg egentlig spørre om mer penger ettersom jeg ser postoppkrav ikke er billig?

Usikker om jeg burde sende før jeg i det hele tatt får de 5k.. Høres litt rart men aldri gjort dette før.

Råd/Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oter skrev (1 time siden):

sender du i postoppkrav,og kjøper ikke henter kortet,så taper du pengene på frakten,sender selv kun på forskuddsbetaling

Tviler på at kjøper lar være å hente når han betaler 1000,- i forskudd, skulle kjøper derimot la være å hente så har trådstarter tjent seg nærmere 800,- ville ikke vært så bekymret selv har jeg sendt mye der jeg har bedt om forskudd på frakt og oppkravsbeløp, aldri vært noe problemer.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MultiGamerClub skrev (8 minutter siden):

Kommer bare pakken i retur da? Kjøper ser ut til og være villig for frakt men aldri gjort dette før så litt usikker om det er helt trygt.

Pakken kommer i retur ja, du betaler kun frakt for ene veien.

 

Frakt koster 149,- pluss 79,- for å sende i oppkrav om du kjøper via posten.no

Endret av Dragonlove
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...