Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bruktbilkjøp i Vestland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne er definitivt svenskest: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=219903645

Denne har de høyeste sidespeilene: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=221786954

Så får du vurdere selv om du prioriterer høyest sidespeil eller mest svensk. Hvis du mot formodning skulle velge biler ut fra andre kriterier enn svenskhet eller speilhøyde får du fortelle om disse kriteriene slik at det er mulig å hjelpe deg.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Hanhijnn skrev (4 timer siden):

Utfra hvilke kriterier? Kun byggekvalitet?

 

Sharpings skrev (3 timer siden):

Toyota Aygo. Lav kmstand. Den er liten, men du skriver ingenting om preferanser, så da går jeg ut ifra du kun er ute etter 4 hjul som funker fra A til B.

 

Takk. Har jo egentlig skrevet inn preferansene i søket. Bilen skal først og fremst brukes til og fra jobb, som tar 20 minutter. Håpet er også å selge den om ikke så alt for lenge, i alle fall ha muligheten til det. 

De eneste kriteriene er egentlig:
*Ikke privatsalg
*Sikker bil som går an å selge igjen

Bryr meg ikke om utseendet eller spesielle kvaliteter. 
 

Lenke til kommentar
Penny skrev (2 minutter siden):

Så får du vurdere selv om du prioriterer høyest sidespeil eller mest svensk. Hvis du mot formodning skulle velge biler ut fra andre kriterier enn svenskhet eller speilhøyde får du fortelle om disse kriteriene slik at det er mulig å hjelpe deg.

Beklager at det ble en kort trådstart. Er bare ute etter det beste kjøpet, for er mitt første bilkjøp og aner ikke hva som gjør at en bil er bedre enn andre.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stort sett bør du tenke på lavest mulig kilometerstand og lavest alder i forhold til pris. Stor bil koster mer enn liten bil.

De fleste biler er bra nok, men Toyota og andre Japanske merker er pfte ansett som mest pålitelige.

Endret av Sharpings
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Lotsj skrev (33 minutter siden):

Takk. Har jo egentlig skrevet inn preferansene i søket. Bilen skal først og fremst brukes til og fra jobb, som tar 20 minutter. Håpet er også å selge den om ikke så alt for lenge, i alle fall ha muligheten til det. 

De eneste kriteriene er egentlig:
*Ikke privatsalg
*Sikker bil som går an å selge igjen

Bryr meg ikke om utseendet eller spesielle kvaliteter. 

Hadde økonomi vært et av kriteriene så hadde det vært lett. Da hadde elbil vært en selvfølge kostnadsmessig. Resten blir stort sett personlige preferanser og hva man har hatt dårlige erfaringer med. 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...