Gå til innhold

5600X kjøler


FranZe

Anbefalte innlegg

Er på vei til å sette opp ett AMD system her og er så heldig å kunne velge mellom 2 stock kjølere. Den som fulgte med 5600x'en og den som fulgte med 3900x'en. Spørsmålet blir da følgene: Er den kjøleren som fulgte med 3900x'en bedre? Noen av de som støyer vesentlig mer?

Endret av FranZe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke om hvordan CPUKjølerne til Ryzen er, men jeg vil tro at en f. eks Noctua D15 er MYE bedre enn Stockkjøleren til Ryzen, så det hadde nok ikke vært så dumt og bestillt en sånn så fort som mulig. Ja. Noctua D15 koster noen kroner og den er ganske stor også, men jeg mener at det er verdt.

Lenke til kommentar

Joda, altså, jeg har D15 og jeg har U12A men disse bruker jeg på 3900x og 5800x. Har også en 212 evo, men den passer ikke AM4. Vet at stock kjølere ikke er all verden og har en tendens til å støye, men når en holder 3 maskiner oppe så blir det fort litt mer kostbart totalt sett. Men jo, jeg elsker Noctua jeg, det er vel ikke så mange her inne som har kjøpt flere produkter fra de enn meg. Støyer den for mye får jeg bytte litt om, at jeg skifter kabinettet til Fractal R5'en i stedet, da demper det støyen noe. Da kan jeg helle bruke de pengene jeg sparte på kjøler der på nye minnebrikker i stedet :)  

Men tipset om kjøler var bra det 👍 (bare jeg hadde styrt unna D15 og heller valgt U12A)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...