Jump to content
Sign in to follow this  
JKJK

VESA-feste mod til skjermer uten

Recommended Posts

Hei

Jeg har et par (like) 28" 4K skjermer uten vesa-feste.
Jeg hadde kunne tenkt meg å bruke disse i tillegg til skjermen jeg allerede har (Acer X34P), siden jeg har 2 armer for å skru fast i kontorpulten med vesafester liggende å slenge.
Finnes det noen "hann plate" for vesafeste man kunne ha modda på en skjerm? Så for meg å bruke f.eks. Tec 7.

Forslag? Legger ved bilde av baksiden av en av skjermene.

2021-06-06 21.09.46.jpg

Jeg ville nok gått for å skru fast en VESA plate fremfor Tec7 - og du må nok uansett regne med at skjermene blir ødelagt når du gjør dette mtp. videresalg. Det beste er kanskje å bytte de ut?

Selvfølgelig måtte noe sånt komme.
Driter i om de blir "ødelagt" (det var nå veldig overdrevet).
Jeg har fått dem og videresalg blir nok ikke aktuelt. De er en del år gamle, og var det billigste man fikk av 4k skjermer den gang, så det er ikke snakk om noen stor verdi her.
Kan vurdere å skru, men det kommer an på hvor mye jobb det er å åpne skjermene. 

Å bytte de ut er HELT uaktuelt. Punktum.
Dette er for å få tatt ibruk overskuddsvare. Jeg driter en lang en i om noen blir vonbråten over "videresalgsverdien" av det.

Men skru eller lim .... finnes det noe jeg kan bruke ? Noen som har noe fornuftig å komme med?

Edited by JKJK

Er vel bare å lime på en vesa plate. Har du 3dprinter så printer du deg bare en og så kjøper du Multibond på biltema å klæsjer på.

• Like 1