Gå til innhold

Anbefaling mobilabonnement


Anbefalte innlegg

Hei. Tenker å bytte mobilabonnement og lurer litt hva hva dere selv bruker og anbefaler. Evt er fornøyd med og ikke. Har i dag Telia. Tenkte å få samlet meg selv, frua og jentungen på samme operatør. Bruker vel sånn middels meg data.

Endret av baroiic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 hours ago, baroiic said:

Hei. Tenker å bytte mobilabonnement og lurer litt hva hva dere selv bruker og anbefaler. Evt er fornøyd med og ikke. Har i dag Telia. Tenkte å få samlet meg selv, frua og jentungen på samme operatør. Bruker vel sånn middels meg data.

Har Telia og er meget fornøyd. Har hatt Telenor i mange år og byttet i fjor. Har god pris på abo til meg og konen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg ville gått for hovedabonnement med to datasim (ICE eller Chilimobil).
For de to med datasim ville jeg valgt Skymobil eller tilsvarende med så lav datapakke som mulig siden man bare vil bruke disse abonnementene for tale, sms og mms.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...