zaico Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 I følge nettstedet http://tothegame.com vil vi se battlefield:vietnam i hyllene her hjemme i norge allerede 30.januar. Dette blir nok en av 2004 største titler, så det er bare å begynne å glede seg.
Aggex Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Sikkert artig å sitte i bilen når man blir heist opp av helikopter.
Dj Frost Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Gleder meg sykt. Det som ødela gleden litt i battlefield 1942 var at alt var så gammeldags. Liker ikke d helt. Dette blir mær moderne. YEAH
bcorny Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Ser at Play.com har satt release datoen til 26/03 og på Happypuppy.com er den satt til 15/03, så den kommer vel knapt før det. Men det kommer til å bli knallbra!
Dj Frost Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 er nå vel tothegame.com som er mest til å stole på???? vil ha d NÅ!!
TST Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Electronic Arts UK har en tendens til å spre rundt seg med datoer før de er bekreftet, forteller PR-ansvarlig i Norge. Battlefield Vietnam forventes utgitt i mars, men datoen er ikke bekreftet. For norske datoer kan dere søke etter produktet i vår søkemotor. Den er lokalisert i høyremenyen på samtlige av Gamer.nos redaksjonelle sider. I Battlefield Vietnams eksempel finnes produktsiden med dato her: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14441 Tråden flyttes vekk fra "nyhetsnotiser".
jackson Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Utrolig stilig og leke suppah Snake med de spec ops grunt folkene!! "Kill the VC" "You wanna come home in a goddamn bodybag!?"
notarget Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Ja, tar nok litt lenger tid før det kommer, men jeg glder meg til det spillet. Skal nok bli artig å få prøvd det..
notarget Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Bare jeg som synes at battlefield vietnam kan se ut som det er litt dårligere grafikk en bf1942 + exp. Legg merke til foten, gjerdet og ansiktet. Må nok ha brukt litt dårligere innstillinger i grafikk en fullt
Dj Frost Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Så nå ikke værre ut en Battlefield 1942. Å har du sett ingame videoen? tror ikke grafikken blir dårlig akkurat
OscarWoHA Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Håper det blir i DirectX 9. Noen som kan bekrefte det?
ZeZar is BACK Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Det blir sikkert konge. Men altså, hadde vært mer fornøyd med litt mer nye ting ....
tjalla Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 (endret) Håper virkelig at det blir mye mer vegetasjon, slik at infanteri har mye større sjanse for å klare seg mot tanks og fly. Endret 7. januar 2004 av As}{antii
Biera Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 (endret) (Grrrgh...) Endret 7. januar 2004 av Biera
Biera Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Jeg gleder meg til å spille VC. Da bør det være masse tunneller å krype gjennom! Pluss muligheter for å surfe.
brillan Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Noen som vet som det kommer til og kjøre ok på min pc? Specs i signatur.
Zlash Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Jeg har holdt meg borte fra Battlefield spillene i lang tid. Vurderer nå å kjøpe det. Et spørsmål. Må jeg kjøpe alle expansion pakkene hvis jeg vil spille "Vietnam"? eller holder det med det orginale spillet + Vietnam pakken.??
wise Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 BF: Vietnam er et eget spill, så du trenger ingen ekspansjonspakker eller BF 1942...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå