Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bursdagsgave/date med kjæresten


Gjest 7a741...d6c

Anbefalte innlegg

Gjest 7a741...d6c

Hei, nå snart fyller kjæresten min 16 år og jeg har veldig lyst til å gjøre og kjøpe noe fint for han. Jeg er veldig dårlig til å kjøpe gaver og det blir som regel aldri bra, så å overaske han med noe sikkelig koselig hadde vært veldig hyggelig tror jeg. Noen som har noe tips til hva jeg kan kjøpe til han? Og eventuelt hva vi kan gjøre. Foreløpig har jeg kanskje tenkt at vi kan dra til Frognerparken på piknikk eller på Ekebergsletta og se på solnedgangen, men vet ikke om det er noe man gjør til en bursdagsdate. Ingen av oss har lappen enda så vi får ikke kjørt noen turer men vi kommer oss fram og tilbake med tog og eventuelt trikk eller buss. Hadde satt utrolig stor pris på hjelp. Har jo som sagt lyst til å gjøre noe veldig koselig for han, og ikke minst gi han en fin og koselig gave. Vi har forresten vært sammen i 9 måneder nå hvis det kan ha noe å si på hva man gjør eller kjøper.

Anonymous poster hash: 7a741...d6c

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å besøke en åpen gård? Du nevner Eikebergsletta og Frognerparken, så antar du bor nær Oslo.

https://www.aktivioslo.no/besoksgarder-og-bondegarder/

Ofte har disse gårdene tilrettelagte uteplasser der dere kan sitte og spise litt medbragt mat.

For eksempel.

https://www.alpacagarden.com/book-besok
Koster 150 kr,- for inngang. Gå tur med deres egen alpaca koster 300 kr,- Slike ting gir gode minner og en helt ny opplevelse dere kan gjøre sammen. 😃

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 7a741...d6c skrev (17 timer siden):

Foreløpig har jeg kanskje tenkt at vi kan dra til Frognerparken på piknikk eller på Ekebergsletta og se på solnedgangen, men vet ikke om det er noe man gjør til en bursdagsdate.

Det er jo en veldig flott bursdagsdate, ikke noe galt i det og gode minner og stunder er verdt mer enn mye annet.

Så er det jo alltid noen som vil si at en avsuging er en flott gave. Da var den unnagjort så trenger vi ikke henge oss opp i sexgaver og slik.

Lenke til kommentar
Melonskall skrev (På 26.5.2021 den 15.09):

Så er det jo alltid noen som vil si at en avsuging er en flott gave. Da var den unnagjort så trenger vi ikke henge oss opp i sexgaver og slik.

Jeg synes det er mildt sagt i grenseland å foreslå noe sånt når minst en av partene faktisk ikke har fylt 16 en gang...

Til TS: En sikker vinner er om du faktisk bare varter opp for ham. Så lenge det er noe som du tror han vil like, så kan du finne på nesten hva som helst med godt humør og servering. Er meldt fint vær de neste dagene, så hva med badetur (for kaldt? Da blir det en morsom opplevelse å ha sammen!) etterfulgt av pizza et sted og kanskje avslutte med film hos en av dere?

Og du kommer langt bare med å finne på noe utover å ikke gjøre noe annerledes 🙂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...