Grissom Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 i dag fikk jeg mitt nye gecube radeon 9600xt veldig fornøyd til da jeg skulle prøve tv ut... fra mitt gamle mx420 husket jeg innstillingene for tv ut men det nye skjermkortet mangler et valg: sammensatt video ut... s-video ut velges automatisk men da får jeg ikke no farger på tv skjermen bare svart/hvitt... noen som vet om program jeg kan bruke? tvtool funker ikke
andesam Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 har sett noen poster om dette før, men jeg vet ikke hvordan du fikser det. bruk søk funkjonen i forumet
consilium Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Kanskje HydraVision er tingen for deg? Sjekk ut ATi's sider, søk etter en link der.
Mr D Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Valget du savner finnes ikke til ATI-kort fordi de følger standaren. Nvidia "jukser" og fraviker vanlige standarer og gir mulighet for composite-signal i s-videokontakten. En "s-video til composte"-adapter løser nok problemet. (Eller kjøp en TV som støtter s-video..... ) Skaff deg en slik adapter eller en annen adapter.
Grissom Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 takker for svar. har hydravision.. men regnte med at det finnes et tilleggsprogram eller no slik at jeg kan juxe litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå