-={espen}=- Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Hei alle sammen og godt nytt år!!! Håper å få litt hjelp her nå da. Problemet er at når jeg starter steam så går det greit men vis jeg da går innpå games deretter counter-strike skal cs starte men hos meg kommer det opp en meld på skjermen det skjer midt på skjerm en med svart bakrunnd der det står <cant display this video mode> Håper noen kanhjelpe meg her. Counter-strike virka helt til litt før jul da klikka det. Håper på litt hjelp her da Spiller cs gangske mye skjønner dere så ja litt
tjalla Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Haddet samme problemet med DoD, men det hjalp å bytte drivere til skjermkortet.
Jaghi Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Har du Radeon? Isåfall hvilken driver byttet du til?
-={espen}=- Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Jeg har gforce4 men hvordan bytte drivere
Loomy Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Last ned nye fra nvidia.com. Siste versjon finner du her: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_53.03 (kun til Win 2000 og XP!!)
-={espen}=- Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 takk lommy prøver det jeg, takkeer og bukker.
-={espen}=- Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 ****** hade ikke gforce 4 alikkelvel fant ut det nå, er på andre pcen det har navida gforce 2 mx/mx 400 hva skal jeg laste ned da? Hilsen epsne
Geir M Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Steam er lagd av problemer. det er sinnsykt irriterende att valve introduserte steam i første omgang!
Loomy Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Bare last ned den jeg nevnte. Den passer til alle nvidia-brikker fra TNT2 til Geforce FX
-={espen}=- Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 takker igjen du er super akkurat nå
-={espen}=- Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 lommy det virker forsatt ikke står couldent display thsi video file noen som vet no mer?
Feilmelding Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Har du prøvd å endre på oppløsningen? Kjører du i Software eller OpenGL? Fikk selv noen problemer med video mode da cs sto på Software, og ikke OpenGL.
Trafalgar Law Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Kameraten min har samme problem {espen}, du må kjøre Software, fordi det virker ikke med direct3D eller OpenGL, men når du bruker Software ( det velger du på Options - Video - Video modus, eller noe ) så blir det helt søppel grafikk :/, vennen min har samme skjermkort også, så jeg tror ikke det er mulig for deg å få det til å virke uten å ha på Software... Men hvis noen finner ut hva man kan gjøre så si ifra, så får kameraten min spilt 1.6 også ;D
-={espen}=- Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Mener u at ejeg ikke får spillt 1.6 gjorde det for en stund siden da, ekke helt sikker på hva jeg kjører i, hvor kan jeg skjekke det da? Men jeg spillte 1.6 for en stund siden da virka det helt fint. har lasta ned den nyeste opdateringen til korte mitt så det burde virke Ps hvor skjekker jeg om jeg kjører i software el open gl???
-={espen}=- Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Men det går ikke å gå inn i cs står could not display this video mode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå