Gå til innhold

e700: 3500,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja det er billig.... Sikker på at det er uten binding? For på Elkjøp sine nett sider står det at prisen er 4095,-.... Tror du må ha sett feil, den prisen du snakker om tror jeg er med Young Talk.... (?)

Endret av mphones
Skrevet

Ja,det er veldig billig.(er jo ca 300kr billigere en i prisguiden! m/ porto)

Er dette et tilbud,eller er det fastpris på elkjøp? Hvor fann du dette? De skriver ikke noe om E700 på elkjop.no

Skrevet

Tror han har sett feil på prisen.... For sist jeg så kostet den 4095,- som jeg har sagt tidligere. (skjekket elkjop siden for 5 dager siden)..... Den koster 3500,- med young talk!

Skrevet

Tviler på at det stemmer... innkjøpsprisen er ca 3000,- så jeg tror nok ikke det er riktig...

Men i såfall er det VELDIG billig!

Skrevet

Det stemmer. Var innom Elkjøp i dag og så på prislistene. De hadde de fleste telefoner på tilbud med 20% avslag. Usikker på om det var 3500,- eller 3600,-, iallefall var det ikke over 3600,-!!!

Skrevet
Det stemmer. Var innom Elkjøp i dag og så på prislistene. De hadde de fleste telefoner på tilbud med 20% avslag. Usikker på om det var 3500,- eller 3600,-, iallefall var det ikke over 3600,-!!!

Det er ikke B varer da??

Skrevet

Det stod det ingen ting om, jeg spurte ikke heller! Så da regner jeg ikke med det.

De har vel ikke spesielle tilbud på Y-talk enn det som er vanlig, tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...