Raphaug Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Skal vannkjøle skjermkortet og overklokke. Noen som vet hvilke hastigheter jeg kan oppnå?
Rebel-Rider Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Du kan ikke forvente mer en 5-8% overklokking. Det er ikke mye å hente fra dette kortet....
Raphaug Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 Ok Bør jeg heller satse på kjøling av nb da? Er det nødvendig å kjøle bridg`ene som gir strøm til cpu? cpu er overklokket!
Rebel-Rider Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 å kjøle NB har nok mer for seg, da kan du oppnå bedre fsb og det kan hende at du også kan tyne litt mer ut av minne.. Er det nødvendig å kjøle bridg`ene som gir strøm til cpu? bridgene? du mener transistorene til spenningsregulatoren til cpuen? vist du setter små kjøleribber på disse kan du forbedre stabiliteten når du overklokker
Raphaug Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 På mitt Abit NF7-S v2.0, er det bare 1 sånn transistor å kjøle ned da?
Endre Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Vannkjøling av NB på det hovedkortet har ikke mye for seg (uten voltmod). Da ville jeg heller kjølt GPU som ganske sikkert vil la deg komme endel høyere.
Raphaug Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 Vannkjøling av NB på det hovedkortet har ikke mye for seg (uten voltmod). Da ville jeg heller kjølt GPU som ganske sikkert vil la deg komme endel høyere. Hehe, ok. Finnes det noen guide for voltmod eller? Min NB kjøler bråker fælt da... Skal vannkjøle den uansett! Stor risiko for å skade hovedkort ved voltmod???
capy Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 På mitt Abit NF7-S v2.0, er det bare 1 sånn transistor å kjøle ned da? nope, det er vel 6 stk. til venstre for cpu.
Raphaug Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Skrevet 6. januar 2004 Ja, jeg ser dem nå! Skal jeg bare ha på et lag med tremisk lim da og små kjøleribber? Går det evt. å lage kjøleribbene selv? Lønnsomt?
Endre Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Hehe, ok.Finnes det noen guide for voltmod eller? Min NB kjøler bråker fælt da... Skal vannkjøle den uansett! Stor risiko for å skade hovedkort ved voltmod??? http://www.motherboardfaqs.com/article.php?15.255 Risikoen kommer an på hvor stø du er med loddebolten, men man har jo også blyantmodden som jeg vil tro er ganske risikofri så lenge man går forsiktig fram.
Raphaug Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 Har bestillt meg en Danger Den gpu blokk nå.. Noen som har pøvd å overklokke dette kortet før, eller vet hvilke hastigheter jeg bør stille inn i powerstrip?
Turgon Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Jeg har fint klart 313/654 på det kortet, det går nok litt lenger også, men jeg har ikke tørt mer
Raphaug Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Skrevet 27. januar 2004 Går det og softmodde eller flashe bios på dette kortet for å oppnå bedre ytelse da? Får blokk til helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå