notarget Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Tatt fra trackmaniagame.com Gamer.no, the Norwegian game website has reviewed TrackMania... "TrackMania is a game where the developers have focussed on gameplay right from the beginning, and the result clearly shows. The presentation might not impress, but gameplay is all that matters, and the gameplay in TrackMania is almost perfect. This is a game that will appeal to everyone, not just fans of the racing genre." See the full review at Gamer.no
Lapette Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Wehey, så gøy! Lastet ned en demo, men den ser ut til å kreve full DX9 støtte, for det lagger i alle fall på min data... Et helt greit spill egentlig, vekket ikke veldig oppsikt...!
razh0r Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Wehey, så gøy! Lastet ned en demo, men den ser ut til å kreve full DX9 støtte, for det lagger i alle fall på min data... Et helt greit spill egentlig, vekket ikke veldig oppsikt...! Det funker helt greit til meg da! Med AA og maks detaljer. Specs i profil!
Elyas Machera Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Men Trackmania fokuserer jo ikke på grafikk da, så de fleste middels nye pc`r burde kunne kjøre det.
FJERNET111 Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Men Trackmania fokuserer jo ikke på grafikk da, så de fleste middels nye pc`r burde kunne kjøre det. Jeg synes ikke grafikken er noe dårlig... mye mer smooth enn det meste av bilspill på markedet, den er liksom så gjennomført. Og spillet krever litt maskin når du slenger på AF/AA og alt på fullt.
@Lee Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Hvs du tar bort AA og skygger i spillet, så skal det gå glatt. Vet om en som har en amd 1200Mhz og ati8500 kort. Spillet går flott på den pc-en.
Joachim_F Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 (endret) Det er veldig hyggelig å bli sitert på Trackmaniagame.com. Edit: Ah, mens jeg har oppmerksomheten deres ( ). Ta en titt på den franske trackmaniasiden - www.trackmania-lejeu.com tror jeg - der finner dere en pakke nedlastbare baner laget av en av banedesignerne (OgrO på Trackmaniaforumet). De er absolutt verd å laste ned. NB: Trenger fullversjonen. Endret 6. januar 2004 av Joachim_F
NoLimit_^ Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Ja, slikt er hyggelig, jeg husker når jeg hadde intervjuet CPL winner MYM|Bjarke (warcraft), så kom intervjuet på førstesidene til bl.a. warcraftstrategy.com og www.schroet.com
Loeve Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Ja, slikt er hyggelig, jeg husker når jeg hadde intervjuet CPL winner MYM|Bjarke (warcraft), så kom intervjuet på førstesidene til bl.a. warcraftstrategy.com og www.schroet.com Kan vi få en link? Bare sånn for å være sikker?
NoLimit_^ Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Ja, slikt er hyggelig, jeg husker når jeg hadde intervjuet CPL winner MYM|Bjarke (warcraft), så kom intervjuet på førstesidene til bl.a. warcraftstrategy.com og www.schroet.com Kan vi få en link? Bare sånn for å være sikker? Hmm? http://www.warcraftreplays.com/forums/show...&threadid=38940
nord Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 ey, gratulerer gamer.no! sendte trackmania på 1600x1200 og AF/AA på en Rema maskin, funket imponerende godt!
Gunfreak Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 hvor kan man få kjøpt spillet, og hvor mye koster det
TST Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 hvor kan man få kjøpt spillet, og hvor mye koster det Pris: £25 http://www.play.com http://www.digitaljesters.com/shop.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå