Gå til innhold

Gamer.no på trackmaniagame.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt fra trackmaniagame.com

Gamer.no, the Norwegian game website has reviewed TrackMania...

"TrackMania is a game where the developers have focussed on gameplay right from the beginning, and the result clearly shows. The presentation might not impress, but gameplay is all that matters, and the gameplay in TrackMania is almost perfect. This is a game that will appeal to everyone, not just fans of the racing genre."

See the full review at Gamer.no

:thumbs:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wehey, så gøy!

Lastet ned en demo, men den ser ut til å kreve full DX9 støtte, for det lagger i alle fall på min data...

Et helt greit spill egentlig, vekket ikke veldig oppsikt...!

Skrevet
Wehey, så gøy!

Lastet ned en demo, men den ser ut til å kreve full DX9 støtte, for det lagger i alle fall på min data...

Et helt greit spill egentlig, vekket ikke veldig oppsikt...!

Det funker helt greit til meg da! :dontgetit:

Med AA og maks detaljer.

Specs i profil!

Skrevet
Men Trackmania fokuserer jo ikke på grafikk da, så de fleste middels nye pc`r burde kunne kjøre det.

Jeg synes ikke grafikken er noe dårlig... mye mer smooth enn det meste av bilspill på markedet, den er liksom så gjennomført. Og spillet krever litt maskin når du slenger på AF/AA og alt på fullt.

Skrevet

Hvs du tar bort AA og skygger i spillet, så skal det gå glatt. Vet om en som har en amd 1200Mhz og ati8500 kort. Spillet går flott på den pc-en.

Skrevet (endret)

Det er veldig hyggelig å bli sitert på Trackmaniagame.com. :)

Edit: Ah, mens jeg har oppmerksomheten deres ( :) ). Ta en titt på den franske trackmaniasiden - www.trackmania-lejeu.com tror jeg - der finner dere en pakke nedlastbare baner laget av en av banedesignerne (OgrO på Trackmaniaforumet). De er absolutt verd å laste ned. NB: Trenger fullversjonen.

Endret av Joachim_F
Skrevet

Ja, slikt er hyggelig, jeg husker når jeg hadde intervjuet CPL winner MYM|Bjarke (warcraft), så kom intervjuet på førstesidene til bl.a. warcraftstrategy.com og www.schroet.com :yes:

Skrevet
Ja, slikt er hyggelig, jeg husker når jeg hadde intervjuet CPL winner MYM|Bjarke (warcraft), så kom intervjuet på førstesidene til bl.a. warcraftstrategy.com og www.schroet.com :yes:

Kan vi få en link? Bare sånn for å være sikker? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...