Gå til innhold

Er her en telenor-selger som kan ringe meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
29 minutes ago, Computron said:

Er dette et generelt forsøk på å få løst et eller annet problem uten å selv måtte ringe Telenor sin tech support? ;)

Det hadde vært en omvei hvertfall! Tror ikke selgerene vet noe om tech support engang. Jeg vurderer mulighetene mine i mobilabonnementmarkedet og prøver å lande best mulig deal. Foreløpig har jeg 10gb med ice for 249 (black friday deal), mens samboeren min har 1000gb for 348. 

Lenke til kommentar

Vel om du ønsker å se an mulighetene, så tror jeg ikke du skal ha noe problem med å få tak i en selger. Mobiloperatører spesielt er stort alltid veldig "PÅ" når det kommer til salg. ;)

Dersom du tar kontakt med chat'en til Telenor, så tror jeg du fort kan få en selger til å ringe deg. 

 

Lenke til kommentar
Stu1 skrev (18 minutter siden):

Det hadde vært en omvei hvertfall! Tror ikke selgerene vet noe om tech support engang. Jeg vurderer mulighetene mine i mobilabonnementmarkedet og prøver å lande best mulig deal. Foreløpig har jeg 10gb med ice for 249 (black friday deal), mens samboeren min har 1000gb for 348. 

Hvis du ikke har noe prinsipielt i mot ICEs nett, tror jeg de prisene er vanskelige å slå. 1 TB for kr 99, riktignok med hastighetsbegrensning, er billig. Billig!

Lenke til kommentar
17 minutes ago, Computron said:

Vel om du ønsker å se an mulighetene, så tror jeg ikke du skal ha noe problem med å få tak i en selger. Mobiloperatører spesielt er stort alltid veldig "PÅ" når det kommer til salg. ;)

Dersom du tar kontakt med chat'en til Telenor, så tror jeg du fort kan få en selger til å ringe deg. 

 

De hadde visst ikke chat, og kunne ikke sende mld på facebook heller!

 

Just now, beladinka said:

Hvis du ikke har noe prinsipielt i mot ICEs nett, tror jeg de prisene er vanskelige å slå. 1 TB for kr 99, riktignok med hastighetsbegrensning, er billig. Billig!

Neida, ting er fint med ice. De prisene er veldig bra, og vi har spart sinnsykt mye ved å bytte fra telenor. Dekningen i en middels stor by er også bra++ med noen få unntak, men ikke noe jeg noen gang har irritert meg over eller som har ulempet meg. Eneste jeg skulle ønske er at hastigheten var litt raskere. Den ligger på 15-20 download, og i rushtidene (8-9 og 16-17) kan nettsider bruke 5-10 sekunder på å laste inn til tider. Men egentlig ingenting som har plaget meg, men jeg vurderer også andre muligheter i markedet!

Lenke til kommentar

Gode spørsmål, er det mulig å handle noe med Telenor? Hoved tema er eSIM til Apple Watch som kun Telia og Telenor tilby. For å få bra avtale kjørte jeg denne med binding med Telia, som utløper nå og vil jeg helst prøve noe uten. Skymobil og Ich venter for godkjenning av Apple og Chili også men dette tar allerede lagt tid...

Noen erfaring med bedre deal med Telenor selgeren?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...