Spydleif Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Når jeg kommer til 3 serien i trackmania, går pc'en tilbake til windows når 1 brettet loader. Noen som vet hva som gjør dette og hva jeg kan gjør med det? takk for alle svar
dr_k Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 vet ikke om det funker, men du kan jo prøve 1.1 patchen fra www.trackmaniagame.com dr_k
Minty123 Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 det som er rart er at jeg vet om en som har en piratkopiert version, og denne fungerer utmerket, mens min cd derimot funker ikke, så sendte han meg sin warez version, er ikke ulovlig i og med at jeg har spillet, og det helder fungerer ikke i serie C
Minty123 Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 vet ikke hva leif har gjort men jeg har de nyeste omega driverene
simenn Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 sett grafikken på custom, og still så inn: Configuration -> Advanced -> Shader Quality Sett den ned til PC2 eller mindre.
Minty123 Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 funket perfekt alle C banene fullført med gull etter litt strev
simenn Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 funket perfekt alle C banene fullført med gull etter litt strev får du d banene? hos meg stopper den etter å ha gjort c ferdig, og da kan jeg bare gjøre puzzles videre... jeg vil ha race! (det anbefales å laste ned alt av baner på ww.trackmaniagame.com, de er sinnsykt fete)
Civilix Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Noen her som vet hvordan man fikser problemet med nvidia kort? (jeg har opplevd samme problemet på min maskin...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå