Gå til innhold

IBM harddisk sluttet plutselig å virke. Helt død


btl

Anbefalte innlegg

Av prinsipp burde ingen kjøpe IBM. Når de er så teite å ikke trekker tilbake alle HDer som det er noe galt med. I stedet må vi forbrukere miste all data vi har lagred ennenhver måned pga. at HDen tar kvelden. Og på toppen av det hele får vi en tilsvarende dårlig IBM HD som igne tar kvelden om 2 mnder. De 2 siste gangene turte jeg ikke bruke HDen til annet en swap-partisjon.

Og alle burde boikotte Intel for P3 1130 saken.

IKKE KJØP P4 PROSESSORER !

Husker dere ikke at de lagde en prosessor for et par år siden som ikke fungerte?

Dere kan ikke kjøpe det helt nye og forbedrede (faktisk det beste på markedet) produktet fordi de gjorde en feil i forige årtusen.

 

ALDRI GLEM OG ALDRI TILGI !

 

Hat alle tyskere, slå alle som kjører Crysler, dask Arngren, brenn alle Eltax høytalere, skriv trusselbrev til NIKE, osv

 

 

[/ironi ?]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer det veldig mye godt utav.

 

Jeg hadde selv en 60GXP som knelet. Fikk etter litt om og men en 120GXP som erstatning. Denne har fungert helt fint siden. De som mister disk etter disk i dag må enten være ekstremt uheldige, ellers så har de det veldig varmt i kabinettet sitt.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Er det mulig å få en harddisk av ett annet merke, hvis man betaler ett mellomlegg?

Du kan nok ikke kreve det.

 

Men du kan spørre om det. Når jeg byttet inn min IBM for et par år seden, fikk jeg grini meg til WD (til og med større, mot mellomlegg) hos multicom.

PSData har jo god service, så jeg tror ikke det er noe problem. Jeg leverte inn en død 40GB Western Digital på Komplett for en stund siden, og mot ett lite mellomlegg (tror det var ett par hundrelapper) fikk jeg en dobbelt så stor disk. De spurte meg til og med om det når jeg skulle få den nye disken.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Av prinsipp burde ingen kjøpe IBM. Når de er så teite å ikke trekker tilbake alle HDer som det er noe galt med. I stedet må vi forbrukere miste all data vi har lagred ennenhver måned pga. at HDen tar kvelden. Og på toppen av det hele får vi en tilsvarende dårlig IBM HD som igne tar kvelden om 2 mnder. De 2 siste gangene turte jeg ikke bruke HDen til annet en swap-partisjon.

Vet du hva, har du hørt om backup? Det må du ha uansett merke, eg har brukt mange hd merker oppgjennom årene, men eg har aldri byttet en ibm disk.

 

Teite? Du kan ikke tenke deg at det kan være brukerfeil? Har 4x45GB ibm liggende, av den såkalte problemserien, de funker neda. Men eg tok dem ut i juli i fjor, på grunn av støyen.

Da hadde de funket i 3.5 år. Kan være at eg har brukt vifter på dem at de lever enda? Hvem vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...