Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Post bilde av bilen din HER!


Gisle

Anbefalte innlegg

BMW525tdsAT.jpg

 

Legg inn bilder av deres styla/ikke styla bil her:

 

Her er min:

1998 BMW 525tdsAT

2.5 liters rekke 6'er turbo diesel, 143HK/280nM.

 

P.S

Vennligst IKKE legg inn tekst-svar her! M.a.o dere som ikke har bilder av bilen deres ... IKKE SVAR! Dere ødelegger bare hele tråden!

Endret av Gisle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PICT0618.sized.jpg

 

PICT0620.sized.jpg

 

1986 Scorpio 2.0i Cl (med diverse Gl saker)

115hk@5500rpm

160Nm@4000rpm

1250kg uten fører

0-100km/t: 10.6s

toppfart: 193km/t

 

Ja, bilen har vært innblanda i en ulykke og jeg har ikke bilde av hele bilen

Endret av Ezekiel
Lenke til kommentar

Stusset litt på spørsmålet ditt, og slo derfor opp i ordboka for å få en bedre forståelse av hva du mente med harry.

 

harry: (av mannsnavnet Harry) slang: som er preget av dårlig smak; håpløst umoderne å gå i 70-tallsklær er rimelig h-

 

Vel, hva her mener du er preget av dårlig smak?

 

*edit: opus:

 

Vikeplikt spør du. Det har seg slik at føreren av bilen (det var forøvrig ikke meg) svingte ut på en forkjørsvei. Han anså avstanden til bilen som kom fra høyre som stor nok til å ikke være til hinder. VEdkommende svingte så ut på veien, fikk sleng på bilen, klarte såvidt å rette opp, men etter litt over 20 meter havna bilen på skrå i veien med fronten opp mot brøytekanten. Drosjen stoppet ikke og kjørte rett i sida på bilen. Fikk pratet med drosjesjåføren og han sa følgende (ja, dette må skrives ordrett. Håper han sier det samme til forsikringsselskapet også):

"Han har ikke lov å stoppe midt i veien og greier. Sperre veien slik at jeg ikke komme fram. Jeg hadde dårlig tid, hente kunde"

 

Han tok faktisk med seg vognkortet på bilen da han dro også. Ikke nok med det, først skulle han ha med seg førerkortet til han som kjørte! :wow:

Endret av Ezekiel
Lenke til kommentar
Arrrgghh!

Gutter ...... der ødla dere alt, ikke sant? Ba jeg ikke om å ikke poste tekstsvar?

Alt er ødelagt .... :no: Skulle liksom BARE bli bilder av bilene!

Ja, må si denne posten virket meget spennende og bra... men dessverre ble det ødelagt... hva med å kun poste bilder fra og med NÅ? :thumbup: og selvfølgelig med litt info eller specs ang. bilen under bilde ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...