Gå til innhold

For dårlig ruter fra leverandør , trenger hjelp til valg av egen ruter


Anbefalte innlegg

Hei , jeg har idag nextgentel og er greit fornøyd med det , men jeg syntes ruterne dems er ganske dårlig , jeg måtte bytte ruter i desember , idag skjedde samme problem og får tilsendt ny ruter .. Jeg har en ASUS RT-N66U Dark Knight 11n N900 Router fra 2015  i reserve og den har fungert utmerket når det har måtte trenges . Har sett på en ny ruter da antennene på min Asus ruter er knekt .
 

Er det noe poeng å oppgradere til denne ?

Asus RT-AC65P AC1750 Router

 Andre forslag som er en oppgradering fra den jeg allerede har ? Brukes til Streaming og smart hus , ikke gaming . 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville nok anbefalt å få for en av AX routerene til Asus. AX er med den nye Wifi 6 som er kommet. De har bedre antenne fordeling osv. som en av fordelene. Nyeste telefoner som kommer og annet utstyr i fremtiden støter det.

Hvis det ikke er super hast, så er ofte AX92U på tilbud, men det bør holde mer de billigere også, som ikke er like avanserte.

Lenke til kommentar
AndersT2 skrev (9 minutter siden):

Ville nok anbefalt å få for en av AX routerene til Asus. AX er med den nye Wifi 6 som er kommet. De har bedre antenne fordeling osv. som en av fordelene. Nyeste telefoner som kommer og annet utstyr i fremtiden støter det.

Hvis det ikke er super hast, så er ofte AX92U på tilbud, men det bør holde mer de billigere også, som ikke er like avanserte.

Takk for svar , AX92U er mye mer enn jeg vil bruke på en ruter og har behov for . 
 

Er denne bra ? 😊

https://www.komplett.no/product/1164919/datautstyr/nettverk/routere/asus-rt-ax55-router?feature=freightwidget#

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...