Gå til innhold

Spotter for leilighet


Anbefalte innlegg

Hei, 

jeg har nettopp fått senket taket ca 5-6cm. Skal sette spotter i hele leiligheten nå og lurer på hva slags spotter dere anbefaler. Fikk anbefalt disse her: https://prisguiden.no/produkt/namron-alfa-10w-warmdim-339669

ønsker utgangspunktet å kunne styre lyset med telefonen. Fikk anbefalt fra han på elektroimportøren at jeg kunne ha en slik: https://www.elektroimportoren.no/namron-zigbee-dimmer-400w/4512700/Product.html

bak bryteren for så og koble den til philips hue brigde feks. På denne måten kan jeg fjernstyre lyset med telefonen. Stemmer det? 
 

Har dere noen forslag? Ville ha spotter med flere farger (som feks philips hue GU10) men fikk vite at det bygger mer enn det jeg har plass til. Vet dere om noen andre spotter hvor man kan få farger som jeg får plass til? 
 

Setter pris på all hjelpen jeg kan få.
 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dim-2-warm er utrolig behagelig, jeg skal aldri ha spotter uten. Det er mer praktisk en RGB-lys. Jeg har prøvd begge deler.

 

RGB er kult. Og hvis du digger 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet (bare se på Hue-reklamene) så kan det være noe for deg. Men det blir fort en gimmick. Spør deg selv om du noen gang vil stille deg spørsmålet "Jo, det er greit med lyset i dag, men kanskje det burde være 2% mer grønt"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...