Sam Fisher Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) I hele mitt liv som gamer har jeg ikke sett ei fin jente me gamingvaner, har lenge lurt på om de i det hele tatt fins? Noen eksempler? Endret 5. januar 2004 av Sam Fisher
chouel Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) Sjekk det svenske damelandslaget i CS, og Asia Carrera er jo en velkjent UT, UT2k3 spiller ((-: Endret 5. januar 2004 av chouel
CAT-scan Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Øhh... de fins, tro meg! Det bare ikke så ekstremt mange av de.
Elyas Machera Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 (endret) Du så vel at han hadde en etter det han skrev Endret 5. januar 2004 av Elyas Machera
Bushnell Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 det er ei som er veldig pen fra norge som spiller cs.. ho er visstnok ganske god, om det er cpl nivå vet jeg ikke.. har sett bilde av ho.. damn ho var herlig
-kga- Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Dama til en i klassen spiller noe data. De spiller foreksempel en del D2 i lan, og sikkert noe annet også.
Loeve Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 SK.Ladies Hehe, det er noe bra der ja. Men slettes ikke alt.
Treblad Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Kommer egentlig an på hvordan du definerer en "gamer". Er det en som gamer (altså, spiller) en gang i blant, eller en hardbaket person som spiller mange timer daglig?
JoeDohn Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Var en eller to på VoC ifjor, men de var jo litt unge ennå. Er denne tråden for å holde liv i håpet eller noe, eller?
Griznah Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 er ei som kaller seg imp_ som spiller CS, hun er fin
Zemeckis Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 er ei som kaller seg imp_ som spiller CS, hun er fin Har du nå bilde
Geir M Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Det er da ikke tvil om at de finnes men mengen er nok heller relativt beskjeden. hadde ikke gjort noe om det var flere! Men sk.ladies er jo ikke så værst selv om ikke alle er så sinnsykt snaxy men noen av de er jo det.
Corduroy Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Dama spiller ALT for mye Ratchet & Clank og 2`ern, samt BF og FFX... Hu er iallfall snæx!
Heales Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 Dette er totalt begredelig synes jeg. Greit nok at man diskuterer om det er jenter som spiller spill eller ikke, men basert på mange av innleggene i denne tråden virker det som at kun damer som er FINE og spiller spill er tema. Det er for dustete. Når pokker ble jentene opptatt av kjekke gutter som spiller spill, eller for den saks skyld...gutter opptatt av kjekke gutter som spiller spill? Det spiller da pokker meg ingen rolle hvordan man ser ut hvis man bruker tid på dataspill! Skjerping...og dere lurer på hvorfor så få jenter lokkes til spill...ja dere kan jo lure med slike holdninger.
MrLee Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 tror det har sammenheng i at gamere må ha en liten illusjon om at de har kjangs på skikkelige babes gjennom en felles intresse for ett spill elns
Heales Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 tror det har sammenheng i at gamere må ha en liten illusjon om at de har kjangs på skikkelige babes gjennom en felles intresse for ett spill elns He he he....jo man skal ikke se bort i fra at det er nettopp så dustete som det
MrLee Skrevet 5. januar 2004 Skrevet 5. januar 2004 burde jeg kanskje sagt "vi gamere" i posten min eller? :!: so stfu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå