Gå til innhold

Gamerbabes

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I hele mitt liv som gamer har jeg ikke sett ei fin jente me gamingvaner, har lenge lurt på om de i det hele tatt fins? :p

Noen eksempler?

Endret av Sam Fisher
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sjekk det svenske damelandslaget i CS, og Asia Carrera er jo en velkjent UT, UT2k3 spiller ((-:

Endret av chouel
Skrevet

Kommer egentlig an på hvordan du definerer en "gamer".

Er det en som gamer (altså, spiller) en gang i blant, eller en hardbaket person som spiller mange timer daglig?

Skrevet

Det er da ikke tvil om at de finnes men mengen er nok heller relativt beskjeden. hadde ikke gjort noe om det var flere! Men sk.ladies er jo ikke så værst selv om ikke alle er så sinnsykt snaxy men noen av de er jo det.

Skrevet

Dette er totalt begredelig synes jeg.

Greit nok at man diskuterer om det er jenter som spiller spill eller ikke, men basert på mange av innleggene i denne tråden virker det som at kun damer som er FINE og spiller spill er tema. Det er for dustete.

Når pokker ble jentene opptatt av kjekke gutter som spiller spill, eller for den saks skyld...gutter opptatt av kjekke gutter som spiller spill?

Det spiller da pokker meg ingen rolle hvordan man ser ut hvis man bruker tid på dataspill!

Skjerping...og dere lurer på hvorfor så få jenter lokkes til spill...ja dere kan jo lure med slike holdninger.

Skrevet

tror det har sammenheng i at gamere må ha en liten illusjon om at de har kjangs på skikkelige babes gjennom en felles intresse for ett spill elns :p

Skrevet
tror det har sammenheng i at gamere må ha en liten illusjon om at de har kjangs på skikkelige babes gjennom en felles intresse for ett spill elns :p

He he he....jo man skal ikke se bort i fra at det er nettopp så dustete som det :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...