Gå til innhold

hvor skal man hendvende seg for å kunne verve seg til fremmedlegionen


kevin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kevin skrev (På 12.2.2021 den 1.10):

hei. er det noen som kunne hjulpet meg med og fortelle meg hvor man hendvender seg for og verve seg til fremmedlegionen

Den franske ambassaden.

Og ikke for å være "han fyren", men er det ikke litt spesielt å ønske å gå til det skrittet å verve seg til en såpass spesiell avdeling, men samtidig ikke evne å finne ut av noe som koster deg et par tastetrykk på google?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Reis direkte til sør frankrike(Aubagne). Da slipper du unna mye do vasking og ting går fortere der enn i Paris( Fort de nogent). Man blir uansett sendt videre til Aubagne hver tirsdag eller torsdag fra Paris. Ta med pass og noen euro siden man kan kjøpe seg snickers og cola der f.eks. Men prøv å unngå å komme dit på helg eller etter kl 21. Men jeg kan love deg at ting der er dritt kjedeli i 3-4 uker så forbered deg mentalt på at det er hardt. Så lenge du består medisinske testen og holder ut med å stå opp tidli å ha kjedelige dager noen uker så går det bra.Jeg husker jeg satt på en stol i 16 timer for å vente på ett møte i en stol som står 20 cm unna veggen og ingen rygg støtte og man må sitte rett opp å ned. Sånt blir tongt etter hvert. Men lykke til og følg drømmen din og husk å banke på døren du skal gå inn til venstre etter hoved porten i fort de nogent i paris viss du verver deg der viss ikke får du mildt sagt kjeft av befalet der🤣

Endret av kim1988
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...