Gå til innhold

Ny optisk spillmus fra Razer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke neo bilde i den pressemeldingen heller jo. Uff, poenget med å lansere en ny mus uten å gi noen bilder i det hele tatt er litt drøyt :/

Skrevet
Var ikke neo bilde i den pressemeldingen heller jo. Uff, poenget med å lansere en ny mus uten å gi noen bilder i det hele tatt er litt drøyt :/

Tipper formen blir den samme som på de foregående.

Skrevet

sa det samme jeg også, eriksen, før jeg prøvde samme musa som jeg hadde fra før med mouse skatez og skikkelig mus matte...guuud for en forskjell :)

Skrevet
har ikke Intellimouse Explorer 1200 dpi da??

4.0 har det, ja

har nettop bestilt intellimouse explorer 4,0 og steelpad 4s er dett et bra kjøp til 600 kr?

Skrevet
Skjønner ikke helt at folk kjøper spesiallagede musematter, men så er de jo hardbarka gamere, nøyer meg med en 4-5 år gammel musematte.

musematta er jo nesten like viktig som musa om man skal ta litt i. det er jo viktig å ha god gli. men hvis man aldri spiller spill er det jo selvfølgelig ikke noe poeng i. men da er det heller ikke poeng i en state of the art mus heller men....

Skrevet

Har testa tusenvis av mus og matter og jeg liker best Logitech mx700 og 900 på everglide giganta... er ****** meg nice :p men tror nok razer optisk kommer til å bli en del bedre enn logitech mx og intelli.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Icemat er i alle fall helt ubrukelig. Det glir jo faktisk ingenting.

Skrevet

Hvem blandt dagens gamere vet ikke hvordan en Razer ser ut???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...