Gå til innhold

Ferdigbygd pc fra Medion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kabinettet der har helt forferdelig airflow, så du må nok belage deg på et visst støynivå. Mtp. at det ikke står noe om produsent på hovedkort, RAM, SSD eller strømforsyning så får du nok kinakomponenter av laveste kvalitet. Jeg vil forøvrig fraråde deg å kjøpe en PC med i5-10400 ettersom den er RAM-locked på 2900MHz og er litt for treg for å holde følge med 3070'en. Det står ingenting om garanti, så da antar jeg den ligger på 1 år (andre aktører har vanligvis 3 år). Det eneste du får her er vel en stilig PC som yter greit for pengene, men ikke forvent at den skal leve særlig lenge eller være stillegående. 

Endret av Dmksad
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Shugar skrev (39 minutter siden):

Går for denne tror jeg. Endel dyrere men om den holder lenger så er det verdt det tenker jeg.

https://www.komplett.no/product/1176938/pc-nettbrett/komplett-pc/komplett-epic-gaming-pc/sweclockers-vinterdator-rgb-edition

vet dere om når det står at den er inne på komplett.no at de faktisk har komponentene og kan selge den nå?

Bra valg! Du må nok smøre deg med tålmodighet i 1-2 måneder minst. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
On 1/21/2021 at 7:24 PM, Dmksad said:

Det kabinettet der har helt forferdelig airflow, så du må nok belage deg på et visst støynivå. Mtp. at det ikke står noe om produsent på hovedkort, RAM, SSD eller strømforsyning så får du nok kinakomponenter av laveste kvalitet. Jeg vil forøvrig fraråde deg å kjøpe en PC med i5-10400 ettersom den er RAM-locked på 2900MHz og er litt for treg for å holde følge med 3070'en. Det står ingenting om garanti, så da antar jeg den ligger på 1 år (andre aktører har vanligvis 3 år). Det eneste du får her er vel en stilig PC som yter greit for pengene, men ikke forvent at den skal leve særlig lenge eller være stillegående. 

Hei, vurderer denne, tross alt ganske rimelig for å få seg RTX 30* i disse dager. Så du noen mulighet for å gjøre enkle endringer med airflow? 

Lenke til kommentar
Dmksad skrev (På 21.1.2021 den 19.24):

Det står ingenting om garanti, så da antar jeg den ligger på 1 år (andre aktører har vanligvis 3 år). 

Nja, er det noe å henge seg opp i egentlig når en er ganske fint beskyttet av reklamasjonsretten? (Som privatkunde vel å merke). Jeg fikk for ikke så veldig lenge siden pengene mine igjen for ett X99 hovedkort. Det kveldet etter 4 år og 10-11 mnd. Garanti tiden var på 3 år. Fikk igjen hele beløpet (over 4000kr). Hadde det gått ett par mnd til hadde jeg ikke fått tilbake noenting.

Den maskinen der ville jeg sagt hadde forventet levetid på 5 år. Skjer det noe med den før det så er det reklamasjon sak. Når det er sagt vil det jo ikke si det samme som at det er ett godt kjøp, bare at rettighetene stopper nødvendigvis ikke på garanti tiden.

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...