Gå til innhold

NYE bærbar gaming pc'er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ASUS har en vesentlig dårligere prosessor enn de andre alternativene, Ryzen 5800H er en betraktelig oppgradering om du skal nå veldig høy framerate.

Selv om alle maskinene har et "RTX 3070 Laptop" er det ikke garantert at de vil levere likt, ytelsen er veldig avhengig av hvor mye strøm 3070-kortet kan bruke. Får du en laptop med en 80W-variant vil den være vesentlig svakere enn 125W-varianten.

Vær også OBS på at selv ikke "RTX 3080 Laptop" vil nå opp til et vanlig RTX 3070 i en stasjonær maskin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
N o r e n g skrev (6 timer siden):

That's true, strøm er viktig. Visste ikke det fins en egen kategori for nye bærbar på elkjøp. Det er mange som ser veldig spennende ut.

Jeg hørte at Asus "want" CES 21, derfor er jeg litt mer interessert i de sitt produkt og hva de leverer. 

Hva tenker du om Lenovo eller Acer da? Har du kanskje erfaring med de? 

Kanskje også HP kan levere noe som blir bra for once? Har dårlig erfaring med de som mange andre.

 

Lenke til kommentar
Rosegarde skrev (40 minutter siden):

 

Personlig har jeg aldri hatt, og tror ikke jeg kommer til å kjøpe en slepbar med dedikert GPU. Det er i mine øyne bare en haug med kompromisser. Spesielt mangelen på oppgraderingsmuligheter gjør det til en uattraktiv løsning, ettersom maskinen vil være utdatert i det en ny GPU-generasjon kommer ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...