Gå til innhold

Jævla fdisk


Anbefalte innlegg

Hei!

Har problem med å installere win98 i dos.Ja eg veit det høyrest for domt ut.

Eg hadde ein gong win 98 og 2000 men ein dag eg starta opp dataen så stod det berre i oppstarten:html file missing.(elle noko slikt)trur det er filsystemet til win 2000.Så røska eg ut ein gammal harddisk men win 98 på og formaterte den nye og fjerna dei gammle partisjonane og lagde ein ny dospartisjon.men når eg skriv C: dir så står det:Ugyldig mediatype ved lesing av stasjon c:

Så var det eg prøvde å sku installere win 98 for win 2000 støtter ikkje dos.Alt det normale skjedde intill eg komm til:Vent til installprog startes.

Søker i systemregisteret.

enten så klikker hele skiten ellers så står det:CDR101:Not ready ved lesing fra stasjon e:

Cdrommen er ein splitter ny pioneer dvd og skal vera i orden.(har brukt han før)

Når eg så startar opp utan oppstartsdiskett står det: Missing operation system

Nokon råd om kva i fanden eg skal jera??er harddisken øydelagt??Eller DVD en??

Harddisken er ein IBM 75x ett elle anna 41GB forholdsvis ny

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"lagde ein ny dospartisjon.men når eg skriv C: dir så står det:Ugyldig mediatype ved lesing av stasjon c:"

Typisk melding hvis du ikke har formatert partisjonen - dette må gjøres etter at du har brukt fdisk.

 

"enten så klikker hele skiten ellers så står det:CDR101:Not ready ved lesing fra stasjon e:

Cdrommen er ein splitter ny pioneer dvd og skal vera i orden.(har brukt han før) "

 

Sjekk om innstilling påm slave/master re korrekt - står kablene rett i?

 

Håper dette kan hjelpe!

 

Torfinn Sørensen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...